Vipe Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Heisann, Min far holder på med Classic Roadracing, og har planer om å lakke sykkelen til kommende sessong. Men som vanlig når det kommer til fargevalg, er ikke dette enkelt å se for seg. Jeg lurte derfor på om noen her inne har mulighet for å endre farge på sykkelen hans? Mulig ønsket farge er en "dyp" metallic-rødfarge, men kom gjerne med egne forslag. Det er mulig å kombinere farger, men ikke for "vanskelig" lakkjobb. En ting som er viktig at dere beholder, er det gule feltet med tall i, det er påkrevd at dette er i denne fargen iht. reglement. Om dere ikke har serverplass, kan bildet sendes på mail til; vipe@paranoid.no Dette var desverre det beste bildet jeg fant i farta av sykkelen, men håper det er mulig å gjøre en modd likevel :) Om noen gidder ta seg bryet til å endre farge®, hadde dette blitt satt meget stor pris på :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Prøvde så bra æ kann på å farge den "dyp rød metallic".. Tøft prosjekt han har på gang :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 legger inn en kjapp mod jeg gjorde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Tusen takk! :D Godt å se det er folk som tar seg tid å hjelper en stakkar i nød :titties: Flere forslag settes også selvfølgelig stor pris på sombrero Et par andre bilder av sykkelen kan sees her om noen er nysgjerrig ;) Personlig synes jeg det er for "gæli" å lakke kåpa, da den er i carbon, men så er det ikke min sykkel da :scared Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg