AeRoX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 airbag lampa er helt sikkert kontakten under setet ditt. Har samme problemet på fører setet mitt.. snakka med møller og det er vist bare å lodde kontakten så funker det :) Vanlig feil vist nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Menneh.. Jeg har ikke orginal kabel. Så har ikke serial.. Og fikk bare tak i 311.2 med serial.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Møller i morgen :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Menneh.. Jeg har ikke orginal kabel. Så har ikke serial.. Og fikk bare tak i 311.2 med serial.. hvor fikk du tak i den fra da? hvilken type tilkobling har du på den kabenen mot pc'en? Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ebay :) Er usb.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hva står det på den? ( det er usb den jeg har og) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmm... ligger i bilen nå.. Men var noe på J i allefall :p Den er blå og har en blå LED på toppen som lyser når den er aktiv Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 det er ikke verre en å laste ned å prøve da! hehe men du vil ikke få tilgang til å gjøre allt med den så lenge som att det ikke er en orginal utgave... :S Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er det som er... Det jør jeg med den releasen jeg har fått fingra i :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe da er det greit vet du ;) får satse på att du får svar på problemet ditt i morgen da Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Fikk selvfølgelig telefon fra jobben nå om at jeg må møte kl 8.. Kommer aldri til å få fiksa dette :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei, fikk du fikset problemet? Og evt hva var feilen? Takk Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg