breakken Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg lurer på hvordan du opne primera sri r sprederen så jeg får skiftet pære?? på en p10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva mener du med sprederen? Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Sri R ? :D Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breakken Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 opne tåkelyset å skifte pære i en primera sri p10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ta av plastramma rundt lyset, det regner jeg med du har fått til.. I hvert hjørne av tåkelyse sitter det en stjerneskruve, altså 4 tilsammen, de sitter (veldig ca) 7-9 cm inn på boksen som er tåkelyset, en i hvert hjørne, to stykker opp og to stykker ned, tenk som så att boksen som holder lyset er delt i to på midten.. legg deg ned med en lommylykt eller et sterkt lys så vil du se hvor skruene er..det skal være veldig enkelt :) er ikke flink til å forklare når jeg sitter forann en pc, men..håper det oppklarte noe i allefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Illustrasjonsbilde til ovenstående forklaring :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Najs, blir mye enklere med et bilde ja, thumbs up :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg