Gungho Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Kjøpte bil til guttungen. Han synes dette ble litt vel heftig (5 år), så denne byttes i elektrobil i kjørbar stand for utendørs bruk Masse deler og utstyr følger med, snorstarten er sliten og bør byttes. 2 karrosseri, 2-trinns +++++++ Ellers er bilen helt grei bor ved lillestrøm Jørgen 95025960 Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hva kan du tenke deg da? Er det snakk om rullende chassi eller komplett kjøreklar bil? Har flere el.biler jeg kan kvitte meg med, men kunne tenkt meg å sett bilde av utstyret du vil kvitte deg med... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gungho Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kunne vært ball med en monstertruck eller en 4wd av noe slag. Har ingen bilder enda. Bilene er i bra stand, ikke utslitt på noen måte. Den ene mangler motor, resten av delene har jeg vel. 2 karrosseri, subaru som er noe slitent, og peugeot som er meget pent. Det bør være en kjøreklar bil. Dersom den skal selges er prisen 2-2500 spenn Jørgen Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 har en pure ten alpha kyosho bil stående men den har ikke motor og mangler fjerer foran + 1 drivaksel og ny reim... bilen er nesten ikke brukt og det er med lader og fjernst+ batteri kaross er ford focus wrc Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg