Gå til innhold

nok et 4er prosjekt

Ranger emnet

R32Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ka type er sideskjørtene?

Er JE Design sideskjørt....Samme som satt på min..

Må helt klart bare bøye meg i støvet jeg å.. :) Lenge sida jeg har sett en så strøken og gjennomført bil.. Eneste jeg også bemerka meg var 2 x sideblinkers på hver side.. Men ser det allerede er nevnt :)

Savner Golfen rimelig godt nå ja :(

Men hva syns du om en sånn takvinge her, som jeg hadde på min??

IMG_1138.jpg

EDIT: Er forøvrig JE Design takvinge også...

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå tøff den firer golfen din....skal jeg pirke på noe, må det væra at coope på panseret. Skal man ført ha no sånt, burde det gå i et med paseret. Eller væra sveisa inn. Men ellers så ser alt jævla bra ut:pray Hva heter den fargen?

takk takk. er vel litt enig med du. men men.... sånn ble det iallefall.

just live with it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj, sorry, my bad... :( Så bare på åssen de var i bakkant jeg, og der var de rimelig like for å si det sånn.. Men de er ulike fremover ser jeg nå i ettertid..

fort gjort...... blir nok en sånn spoiler du hadde etterhvert.synes de er finest.også får jeg vel nevne det igjen da. blinken i skjerma blir BORTE til vinteren. ser litt snodig ut med dobbelt,men jeg gadd ikke begynne å sveise igjen hullene når bilen allerede var lakkert serru. speilene var noe som dukket opp i siste innspurt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thanks husker ikke hva de het. var ikke je design. var ikke noe kjent merke. lakken er kandy rød og leveres av house of kolor.

ok.. veit du kor dei selle den lakken i norge? har ikkje tenkt å stele fargen din, men har sett meg ut en mørk farge med dei som eg såg i ett bilblad for 2 år sida. lure på å ha den på halve bilen:) Men bilen din va übernais!!!

:hailvw

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. veit du kor dei selle den lakken i norge? har ikkje tenkt å stele fargen din, men har sett meg ut en mørk farge med dei som eg såg i ett bilblad for 2 år sida. lure på å ha den på halve bilen:) Men bilen din va übernais!!!

:hailvw

hvis du går inn på http://www.alsacorp.com så er det mulig du finner det ut der. de selger det i oslo,men veit ikke hva butikken heter. 2 farget er tøft det. bare gjør det riktig så :) og takk for kommentarene. alltid morro med litt skryt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider