GtiGtr Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 finner hverken fargekart der eller på http://www.houseofkolor.com :( Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 R324motion skrev: det går så fint. er 9" brede ja. 40 i innpress. men da tar det i fjærbenet framme så det holder. derfor jeg satte på spacere. 35 hadde nok blitt bedre. Hei... monterte idag samme sort felger som deg men i 19" med 8,5 og ET 35. Tok inni fjærbeinet foran ganske godt så jeg måtte justere opp senkesettet til nesten topp. Skikkelig kjipt.... har du virkelig 20x9,0 ET40 foran altså? Lurer fordi jeg må til med noe spacere foran for å få normal senk men er redd for subbing osv siden jeg ikke har valset! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Übersweet bil! Den var jævlig fin rett og slett! Grattis med meeeeeget lykket bil og vel fortjente premier! :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ArraKiss skrev: Hei... monterte idag samme sort felger som deg men i 19" med 8,5 og ET 35. Tok inni fjærbeinet foran ganske godt så jeg måtte justere opp senkesettet til nesten topp. Skikkelig kjipt.... har du virkelig 20x9,0 ET40 foran altså? Lurer fordi jeg må til med noe spacere foran for å få normal senk men er redd for subbing osv siden jeg ikke har valset! det var noe dritt. har 9x20 og 40 et ja. med 5mm spacere. subber svært lite og jeg har ikke valset eller banket inn kanten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 yosh_jt skrev: Übersweet bil! Den var jævlig fin rett og slett!Grattis med meeeeeget lykket bil og vel fortjente premier! :) takk for det yosh it. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ArraKiss skrev: Hei... monterte idag samme sort felger som deg men i 19" med 8,5 og ET 35. Tok inni fjærbeinet foran ganske godt så jeg måtte justere opp senkesettet til nesten topp. Skikkelig kjipt.... har du virkelig 20x9,0 ET40 foran altså? Lurer fordi jeg må til med noe spacere foran for å få normal senk men er redd for subbing osv siden jeg ikke har valset! Merkelig at det gjør det egentlig, for jeg har samme dim på felger og dekk og jeg subber aldri.. Den er senket 45mm også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Men har du montert justerbart senk da? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ArraKiss skrev: Men har du montert justerbart senk da? Nei, men har jo ikke noe å si det.. Senket er senket.. Felgen flytter seg ikke lengre inn uansett.. Med mindre forstillinga di er fryktelig skjev.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har jo en del å si fordi man justerer jo "fjærskåla" opp og ned på justerbart. Hadde jeg senket kun med fjører hadde jeg fått på felgene glatt, men siden jeg har justerbart så kom skåla så langt ned så den gikk i veien for felgen... men men, snakket med et par på VACn forumet å dette var kjent med den dimmen og justerbart... fikk tips om 5mm spacere så da tester vi det :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ArraKiss skrev: Har jo en del å si fordi man justerer jo "fjærskåla" opp og ned på justerbart. Hadde jeg senket kun med fjører hadde jeg fått på felgene glatt, men siden jeg har justerbart så kom skåla så langt ned så den gikk i veien for felgen... men men, snakket med et par på VACn forumet å dette var kjent med den dimmen og justerbart... fikk tips om 5mm spacere så da tester vi det :) Skjønner ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ArraKiss skrev: Har jo en del å si fordi man justerer jo "fjærskåla" opp og ned på justerbart. Hadde jeg senket kun med fjører hadde jeg fått på felgene glatt, men siden jeg har justerbart så kom skåla så langt ned så den gikk i veien for felgen... men men, snakket med et par på VACn forumet å dette var kjent med den dimmen og justerbart... fikk tips om 5mm spacere så da tester vi det :) jeg har samme prob..men jeg prøvde med 5mm spacere,men det gikk akkurat IKKE:shake ...må prøve med 7,5 eller 10mm Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hmm... kjedelig ass! Hvilke dim har du på Felg og dekk, og hvilket senkesett har du? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ArraKiss skrev: Hmm... kjedelig ass! Hvilke dim har du på Felg og dekk, og hvilket senkesett har du? har kw-v2 justerbart, felgene er BBS RC, 7-18 med 225/40-18.. her ser du skruen jeg subber i, der den står nå (bildet) så subber den akkurat IKKE borti dekket mitt..har jo igjen et par cm neddoh Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Forvillet deg eller? Møtte deg like ved Olavsgaard igår ettermiddag.. Fargen så drit strøken ut! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 R324motion skrev: det er bare noe jeg har laget selv av simons deler. ble faktisk fin dur i den nå!bakfangeren er glassfiber ja. skjøtet på den 6cm. har ingen ekstra desverre. ble det mye lyd i det anlegget? vurderer å få meg et sånt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg