Gå til innhold

nok et 4er prosjekt

Ranger emnet


R32Turbo

Anbefalte innlegg

hvordan eksos har du foresten??samme som anders? og en ting til..hehe..hvor mye skjøtet du bakfangeren din?cm..du hadde glassfiber....har ikke tilfeldigvis en liggende a?hehe..

det er bare noe jeg har laget selv av simons deler. ble faktisk fin dur i den nå!

bakfangeren er glassfiber ja. skjøtet på den 6cm. har ingen ekstra desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker og bukker atter en gang. jeg er naboen hans ja. vært oppi her??

 

Da har vi så vidt hilst på hverandre da! ;) Jeg som tusler rundt med en svart Golf III som Anders tukla litt med høsten ifjor...husker du nå? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig oppsiktsvekkende bil... Støtter fargevalget fullt ut. Likte mindre scoopet og sideskjørtene, men det er bare min tullete mening :D

 

Ellers gratulerer med en FEIT kjerre, spennende å se denne i virkeligheten :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen var helt GENIAL fin:thumb

 

Speila likte jeg desverre ikke. Hva skal du forresten med 2 sideblinkere på hver side? :rolleyes: Noen cupspeil kunne blitt finere etter min mening.

 

Felgene er ordentlig fine også:) Litt synd at de er så billige, da mange vil ende opp med like felger denne sommeren, tror jeg. Alt 2 Passater herover med sånna felger.

 

Kanskje en takvinge kunne gjort seg?

 

Men alt i alt, bilen din har blitt skikkelig bra og fin. Helheten var egentlig helt knall;) Fargevalget var absolutt ikke no å klage på. Sleng gjerne ut flere bilder!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig oppsiktsvekkende bil... Støtter fargevalget fullt ut. Likte mindre scoopet og sideskjørtene, men det er bare min tullete mening :D

 

Ellers gratulerer med en FEIT kjerre, spennende å se denne i virkeligheten :)

du får ha litt takk da. hehe... ikke lett å tilfredstille alle skjønner du. men jeg smiler og er fornøyd sjøl så..... :D

skal til våler,så skal du dit får du sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen var helt GENIAL fin:thumb

 

Speila likte jeg desverre ikke. Hva skal du forresten med 2 sideblinkere på hver side? :rolleyes: Noen cupspeil kunne blitt finere etter min mening.

 

Felgene er ordentlig fine også:) Litt synd at de er så billige, da mange vil ende opp med like felger denne sommeren, tror jeg. Alt 2 Passater herover med sånna felger.

 

Kanskje en takvinge kunne gjort seg?

 

Men alt i alt, bilen din har blitt skikkelig bra og fin. Helheten var egentlig helt knall;) Fargevalget var absolutt ikke no å klage på. Sleng gjerne ut flere bilder!

men det gjorde jeg! blinken i skjerma blir borte til vinteren,så imens må du bare holde ut :op

tenkte meg det me felga,men angrer ikke gitt... blir nok en liten takvinge etterhvert,men du må nesten se den live for å få det rette inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår