mexxor Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja, nå har det seg slik at en kamerat av meg skulle ta ut forsterkeren sin, (tok ikke av pluss på bat of course..) og da han skulle ta den ut så falt plussen ned på selve forsterkeren.. Ingen sikringer gikk ifølge han selv, men forsterkeren vil ikke starte etter dette.. Anyone :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 samma skjedde me meg, ingen sikringer jikk, fant ikke no feil på forsterkern (åpna lokket og så) så prøvde jg ny forsterker, den ville heller ikke starte. da var det jord som plutselig var borte i stedefor.. mål spenninga over ledningene og se om det kommer strøm gjennom. bytta jord punkt. vips alt i orden Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det var også det elektro læreren min sa til meg, men kunne ikke skjønne at ledningen skulle ta kvelden før sikringen, så tenkte jeg skulle spørre her! Men tusen takk, veldig sannsynlig at det er jord ledningen som har tatt kvelden da ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg ville kanskje sjekket den lille jordingskabelen inni forsterkeren også. Den mellom PCB og chassis... Den brenner fort av ved kortslutninger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Tja, hvis den ikke funker med ny jordledning mellom chassis og forsterkeren så skal det sjekkes ja :p hehe.. Men hvorfor har ikke sikringen gått egentlig? det blir jo en veldig stor strøm gjennom sikringen da pluss går rett til chassis!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er ikke alltid sikringen ryker momentant ved kortslutning i biler... min erfaring ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg