Gå til innhold

Etterlysning!

Ranger emnet

Seth

Anbefalte innlegg

Kameraten min sin audi ble stjålet i natt på kolbotn

Det er en svart audi 100 2,8l glass montert antenne på bakruta.

15'' orginale audi felger.

reg.nr. df 90457

hvis noen skulle komme over den send meg en pm eller ring meg på tlf 90683241 eller 48214221

96mod audi S6 4,2

00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition

85mod golf 2 div mod

HOLD AVSTAND-BARN LEKER!

FOLLOGUTTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi'en går i ski vinterbro område.

det er noen narkomane som har tatt den.

kom over den på vinterbro ista men de kom seg unna med og kjøre over midtrabatten mellom senteret og hydrotexaco.

han som kjører den er i begynnelsen av 30åra narkoman og har hockey sveis,han som sitter på er i begynnelsen av 30 åra hockey sveis ørering og han hadde en burgunder rød høyhalset genser

hold øynene oppe og si ring hvis noen skulle se den.

kameraten min trenger den,kona hans skal føde denne uka så de trenger en bil for og komme seg til sykehuset når fødselen starter

96mod audi S6 4,2

00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition

85mod golf 2 div mod

HOLD AVSTAND-BARN LEKER!

FOLLOGUTTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Seth

.

kameraten min trenger den,kona hans skal føde denne uka så de trenger en bil for og komme seg til sykehuset når fødselen starter

Bare det han trenger bilen til altså? :D

Neida!

Kjett når idioter som dette ikke kan holde fingrene unna andre folk sine ting!

Håper den kommer til rette og i god stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det kommer en avisnotat om et par dager om 2 narkomane som slo seg helseløs da de ramlet oppå balltreet til eieren av den stjålne bilen. Folk som stjeler bil/utstyr bør drepes, uansett hvor gammel og sliten bilen er. Har blitt kvitt en bil på denne måten, og det er jævlig surt. Fått stjålet 2 biler, men den andre fant vi samme dagen. Den første ble helt borte.

Det skulle vært et "oppslagsverk her inne der de som har fått stjålet bil/utstyr legger inn en beskrivelse av når/hvor og hva.

Poster som ikke inneholder slike ting slettes umiddelbart....

Da kan man sjekke opp saker og ting FØR man kjøper de sinnsykt billige recarostolene som en kar må selge i full fart...

Uansett, tar jeg en på fersken ved bilen min knekker jeg hver eneste finger på begge henda hans min 3 plasser på hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her om dagen blei jeg nesten totalvrak.. eller.. bilen blei..hehe

av en idiot av en narkis som ikke viste hva vikeplikt var.. når jeg begynte å gestikulere spratt han ut av bilen og kjefta og kjefta.. jeg svarte bare rolig på det han sa.. plutselig blir han stille og går vekk.. da kikker jeg mot pasasjerstolen.. og hva ligger der? joda.. en softgun ;P jeg hadde glemt den.. men fyren blei tydelig skremt..hehe.

moralen er.. kjør med balltre eller lignende i bilen synlig ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

av en idiot av en narkis som ikke viste hva vikeplikt var.. når jeg begynte å gestikulere spratt han ut av bilen og kjefta og kjefta.. jeg svarte bare rolig på det han sa.. plutselig blir han stille og går vekk.. da kikker jeg mot pasasjerstolen.. og hva ligger der? joda.. en softgun ;P jeg hadde glemt den.. men fyren blei tydelig skremt..hehe.

LOL !!!! GENIALT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Det skulle vært et "oppslagsverk her inne der de som har fått stjålet bil/utstyr legger inn en beskrivelse av når/hvor og hva.

Poster som ikke inneholder slike ting slettes umiddelbart....

Da kan man sjekke opp saker og ting FØR man kjøper de sinnsykt billige recarostolene som en kar må selge i full fart...

http://www.finntyvegods.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Alltid balltre i bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider