Gå til innhold

Help til kjøp av ITR

ADHD!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg håper på å få ett svar av di i mårra!!!

Men ho bank dama gnog jo omm att de kansje kunne bli ett problem med de bil lånett med pant i bilen siden eg sku kjøpe den av en privatperson!!!:-(

Eg veit ho, Er blitt meg fortalt att ho kan vere vansklig!!!:-(

typisk min flaks! men eg har ikke jidd opp enda!!!:-) Bil skal eg ha men kansje ikke de blir den til Extrah!!!:-(

Å viss banken blir enklere å a med å jøre viss eg kjøper bilen jennom en billforhandler så blir de vel den veien eg må gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg håper på å få ett svar av di i mårra!!!

Men ho bank dama gnog jo omm att de kansje kunne bli ett problem med de bil lånett med pant i bilen siden eg sku kjøpe den av en privatperson!!!:-(

Eg veit ho, Er blitt meg fortalt att ho kan vere vansklig!!!:-(

typisk min flaks! men eg har ikke jidd opp enda!!!:-) Bil skal eg ha men kansje ikke de blir den til Extrah!!!:-(

Å viss banken blir enklere å a med å jøre viss eg kjøper bilen jennom en billforhandler så blir de vel den veien eg må gå!!!

Da er det vel strengt talt på tide og bytte bank...! Skal ikke ha en dritt og si om du kjøper den av privatperson eller forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg TAKKER for deres forslag!!!:-)

Men siden eg er uføretrygdet så er de ikke enkelt!!!:-(

Men eg håper eg skal få ett svar i mårra!!!:-)

Så eg håper jo de går greit med å få lån til den bilen til Extrah!!!:-)

Meg eg har forhørt meg med han hos Need4speed!!!:-) Å han skal ned å hente ein bil å se på en NYDELIG ITR 98 mod kvit med styling å sjekket tilstand på den då når han er dernede som eg sku få mere info på den å dette er jo en mulighet ågså å kjøpe denne siden han er en forhandler!!!:-)

Eg har fått noen bilder av den bilen å den er jo bare hel NYDELIG!!!

Men eg får se i mårra da får eg jo vertfal ett svar fra min bank!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vel eg fikk de svaret eg reinte med fra banken å de var de att DNB bilfinans sa att de var greit MEN hu kjeringasa attho ikke kunne gota de lånet å da fikk eg ikke de lånet!!!:-(

Men eg venter jo på litt mere info på denne bilen som Per kristian hos Need4Speed han er nede å ser på nå!!!:-)

De er den som ligger på nett sida hannes under biler på bestiling å da lurer eg jo va dere synes omm denne ??? http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=149&Itemid=35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha et ærlig svar så synes jeg ikke stylinga var så heldig.... men nå er jeg såpass purist at jeg liker honda'ene slik de er grinchy

men for all del, er en bil du skal trives med... om det er viktig for deg at andre synes bilen er pen så er jo det opp til deg.

mvh NeverMind hellothere

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...