Class Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Vet ikke om det noen nyhet men tenkte jeg bare skulle fortelle om at det står en Ferrari FXX på Autostrada ved Skøyen i Oslo. Så den i dag, men aner ikke hvor lenge den blir stående der. Siter - BMW E34 93- X BMW 525 Turbo -solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Det er vel den som var på messa som var i Lillestrøm i helga. Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Noen som har bilder av den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 he he Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Autostrada har blitt offsiell Alfa Romeo importør .. men har de også blitt ferrari importør? .. hørt noen har sagt det (som kjent gikk Ferrari Norge konkurs :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hmm..var det ikke en nordmann som kjøpte seg en sånn en? :well mener jeg leste det på vg.no for en stund siden Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hmm..var det ikke en nordmann som kjøpte seg en sånn en? :well mener jeg leste det på vg.no for en stund siden Det er en nordmann som eier en FXX ja, han var faktisk den første som fikk levert sin FXX. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Fredly? Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Minna meg mye om Enzo. Hva som er forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 omtrent quatte mere hk:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Fredly? Anyone? Nope fra Fevik eller var det vik i Grimstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Nordmann som har kjøpt den ja. Eneste som blir leverte i hele skandinavia, dette var også den første som ble overlevert. Den var også på automessen forrige helg. 2 kamerater av meg var der og fikk se denne perlen av en bil. Forskjellen er at denne ikke er gategodkjent, det lages kun 20stk av den. Den har mer HK. Og er endel dyrere... Man får også 2 år med bane arrangementer sammen med Ferrari. Du får stille inn bilen kun for deg selv ved hjelp av Ferrari Teamet. Du få kjøre sammen med Schumi og gjengen. Jeg..... Vil ha denne bilen...:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Pris FØR norske avgifter.... klare... 1.895.000,- EURO!! Dette er en formel-1 bil med karosseri.. (18" bremser forann, på 19" felg.. var ganske trangt ja!!) Blir prod 29 stk, og det er en komitè hos Ferrari som bestemmer hvem som kan kjøpe den, og man blir bare spurt en(!) gang... Synd man bare får den i rødt... :-p Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 bilen er jo ikke gategodkjent, så tror ikke det blir betalt avgifter på den... "kun" moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg