TurboTony Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hehe ja topic sier ganske mye , fikk lappen i går :D hehe så glemte å legge inn inlegg i går p.g.a jeg var å kjørte en god del :) dette betyde mye får meg ass!!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer. Helt ny verden for deg nå. Kjør forsiktig.:-) Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer! :D Kjør forsiktig nå, og ikke risikere at du mister den med en gang. Heller finne en passende "lekeplass" ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer! Kjør fornuftig og ikke tøff deg for kameratene dine ved å kjøre skikkelig gris.... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hørte om en fyr oppi lillehammer her... som fikk lappen her om dagen.. varte ikke mange timene det gitt :) så pass opp! Grattis med lappen btw Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer! Sleit litt med å få lappen selv jeg også, strøyk en gang, så veit hvor digg det er. Er en helt ny verden. Pass på å ikke miste den! Og bruk fornuft når du skal leke deg, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimsA Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer med lappen å NYYYT Livet i bilen Siter Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt *Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker) *Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer! :) Var uvant å sette seg i en bil helt alene når jeg fikk lappen.. Men vente meg fort til det.. :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hørte om en fyr oppi lillehammer her... som fikk lappen her om dagen.. varte ikke mange timene det gitt :) så pass opp! Grattis med lappen btw var jo en anna en fra lillehammer da.. i fjor.. som hadde med dama når han sku ta oppkjøring.. så når han fikk lappen da.. så gidde han ganske bra på bortover, så 200m unna, sto purken å tok lappen hans.. hehe.. den er kjip! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Grattis :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Grattis :) husk å kjøre forsiktig, er ikke noe kult å grisekjøre i 120 i 50 sonen..:p Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hehe 1000 takk alle sammen :D har slitti ganske mye med teorien, som har holdt meg tilbake fra lappen.. så har ikke være så mye hjemme i det siste hehe :) men jeg har tatt det med ro da :D men tokk og fant meg en fin plass å leke i går da men trur du ikke termostaten gikk i stykker i dag... men men fikser det i morra :thanks Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Den er kjip Men grattis :D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja. grattis.. glemte det jeg.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gratulera med lappen. Ka måtte du gå ut med for lappen? Eg ska begynna om 1,5 år, det er visst dyrt har eg hørt, so gleder meg eigentlig ikkje å måtte gå ut med so møkje. Men, det er vert det :) sombrero Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg