Gå til innhold

jeg har fått lappen!

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få lappen ja.....er vel nesten ingen ord som kan beskrive den følelsen. Gratulerer så mye. hehe....husker det selv. Jeg hadde VERDENS værste kjørelærer, og nå verken overdriver, eller snakker jeg piss. Han bare kjefta og påpekte alt det negative du gjorde, og sa aldri no annet. i tillegg drev han og sov i bilen samtidig som han røyka konstant som et jævla damplokomotiv. hadde ALLTID en sigarett i munn. Når han var nesten ferdig med en så tente han en ny en med den som nesten var slukket. Var helt jævlig å kjøre med han. Derfor ble jeg alltid så sykt nervøs, og strøk på de to første oppkjøringene mine i Oslo. Så gikk det litt over et år siden jeg var i militæret, og da i sommerferien tok jeg to kjøretimer i larvik, og kjørte opp og stod med glans. Det var en helt VILT deilig og ubeskrivelig følelse jeg fikk da. Har virkelig VENTA på lappen for å si det slik. Teorien var aldri no problem, den tok jeg med en gang. Så bare til alle dere som ennå ikke har lappen....PASS OPP for ROGER på majorstua trafikkskole!!! Han ødelegger dere, og suger ut alle penga deres. Han snylta meg sikkert for over 20000! den drittsekken. Jeje. samme det. nå har jeg den i alle fall hehe. og snart blir det bil.

Grattis uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Hvem er verdens beste kjørelærer a? Shalge?? han hadde jeg, drittrå!

hahah, shalge er rå. alle folka der er råe, utenom steinar visstnok, hørt han kun kjefter og er mongo.

jeg har hatt cecilie. utrolig snill og flink, bare litt barnslig, men det passer jo en gutt som meg midt i blinken ;)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider