olehenri Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 . Sånn som de jeg hører om blir tatt i fåberggata i 100+(40 sone)... de er jo vejdig schmarte. han i "mammas bil " du snakker om nå el? hehehehe :p Jannik det, fått den igjen nå da. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg besto teoriprøven i dag. hehe Da har jeg lappen 0704 ;) på burstagen min. Skal kjøre opp med en bekjent av familien. lykke til :) selv har jeg oppkjøring to dager før deg:O Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 candi-kid : lykke til da. Hvor kjører du henn egentlig ? yell,wright? Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 opel team! med verdens beste kjørelærer også, hehe edit: takk! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg har oppkjøring 15. mai, og det gleder jeg meg selvfølgelig veldig til! Blir en del råning, ikke så mye drikking... :) Har betalt 7000-8000,- hittil, men har enda 6 kjøretimer til, pluss to timer teori (avsluttende del). Så det koster en del! Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg aner egentlig ikke hva jeg har betalt til nå, men slipper billig unna, for jeg trengte heldigvis bare èn kjøretime. tok ikke teorien før på tredje forsøk da men... aaaah, i dag er det bare en uke igjen... Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 opel team! med verdens beste kjørelærer også, hehe edit: takk! 'Hvem er verdens beste kjørelærer a? Shalge?? han hadde jeg, drittrå! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 i går den 29 mars bestod jeg også oppkjøringa :D en utroolig lettelse og en deilig følelse og sette seg inn i bilen aleine for første gang. en kompis av meg bestod også på amma dagen :P han ente opp med ei SUR fartsbot på 2900kr :cab Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Få lappen ja.....er vel nesten ingen ord som kan beskrive den følelsen. Gratulerer så mye. hehe....husker det selv. Jeg hadde VERDENS værste kjørelærer, og nå verken overdriver, eller snakker jeg piss. Han bare kjefta og påpekte alt det negative du gjorde, og sa aldri no annet. i tillegg drev han og sov i bilen samtidig som han røyka konstant som et jævla damplokomotiv. hadde ALLTID en sigarett i munn. Når han var nesten ferdig med en så tente han en ny en med den som nesten var slukket. Var helt jævlig å kjøre med han. Derfor ble jeg alltid så sykt nervøs, og strøk på de to første oppkjøringene mine i Oslo. Så gikk det litt over et år siden jeg var i militæret, og da i sommerferien tok jeg to kjøretimer i larvik, og kjørte opp og stod med glans. Det var en helt VILT deilig og ubeskrivelig følelse jeg fikk da. Har virkelig VENTA på lappen for å si det slik. Teorien var aldri no problem, den tok jeg med en gang. Så bare til alle dere som ennå ikke har lappen....PASS OPP for ROGER på majorstua trafikkskole!!! Han ødelegger dere, og suger ut alle penga deres. Han snylta meg sikkert for over 20000! den drittsekken. Jeje. samme det. nå har jeg den i alle fall hehe. og snart blir det bil. Grattis uansett :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ja, han hørtes jo ut som en bra kjørelærer! Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 'Hvem er verdens beste kjørelærer a? Shalge?? han hadde jeg, drittrå! hahah, shalge er rå. alle folka der er råe, utenom steinar visstnok, hørt han kun kjefter og er mongo. jeg har hatt cecilie. utrolig snill og flink, bare litt barnslig, men det passer jo en gutt som meg midt i blinken ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 oi, gutta. nå stikker jeg på biltilsynet og skal ha oppkjøring, tvillingbroren min er allerede i gang med oppkjøringa. fy faen som det kribler! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 lykke til! Husk å ta det med ro! Skal prøve å slippe frem skolebiler hvis jeg skal ut å kjøre etterpå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hehe, det var da svært så sjenerøst av deg :) vi fikk den begge to, så nå er det tut og kjør ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Grattis! Da er det enda et par rånere på veiene i drammen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg