eirwave Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei. Vurderer å kjøpe meg nytt senkesett (justerbart) Fant dette på e-bay i dag. Er dette noe bra? med tanke på kvalitet osv.. http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Golf-2-3-Corrado-Vento-16V-VR6_W0QQitemZ8044143961QQcategoryZ44162QQcmdZViewItem Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Formel K er et dritt firma spør du meg. Søker du litt finner du sikkert ut hvorfor ;) De har i flere år vært veldig plaget med lekkasje på demperene i Polo senkesettene sine. Kan ikke tenke meg at de er mye bedre til Golf III. Vet at de til Golf en er "litt vel lette å komprimere". Skal vistnok værre lett å klemme sammen demperen med håndkraft. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Har selv kjørt med slikt sett som i auksjonen. Jeg har ingenting å utsette på settet, billig, comfy og lot seg justere etter vinteren uten at gjengene var rusten. kjørte vel 35kkm på 1,5 år med det. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Formel K er et dritt firma spør du meg. Søker du litt finner du sikkert ut hvorfor ;) De har i flere år vært veldig plaget med lekkasje på demperene i Polo senkesettene sine. Kan ikke tenke meg at de er mye bedre til Golf III. Vet at de til Golf en er "litt vel lette å komprimere". Skal vistnok værre lett å klemme sammen demperen med håndkraft. I det polo senkesettet jeg handlet fra formel k, så var det supersport dempere. og de kan jeg bekrefte at ikke holdt mer enn 10000km Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Kan også være kjekt å sjekke bewertung til Formel K, er en del negative og nøytrale feedbacks der. Dessuten er det uforholdsmessig mange kommentarer som er trekt tilbake. Har ikke sett så mange trekt tilbake på noe firma før. En annen ting er størrelsen på standen på Essen messen. I 2004 hadde stor stand med flere airbrush damer, og 4-5 biler, i 2005 hadde de under 10 kvm og ingen biler. De hadde heller ikke med seg noen deler. Etter en dag på messen hadde bare såvidt nok penger å betale meg med. De hadde ikke 200 euro i sedler en gang. Fikk 50 eur i småmynter. Det sier vel det meste om økonomien til firmaet. Hadde du tørt å handle noe med et firma du vet det går veldig nedover med? Hva er garantien verdt da liksom? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nei, tror jeg dropper det kjøpet ja =) takk for godt råd. Men har dere noen andre sett (rimelige) fra e-bay som kan anbefales til Golf 3? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe justerbart fra EyeCandy..? Får vel greie sett for 3500 med TUV, der.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg