Gå til innhold

Senkesett fra E-bay. Er dette noe bra?

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å kjøpe meg nytt senkesett (justerbart)

Fant dette på e-bay i dag. Er dette noe bra? med tanke på kvalitet osv..

http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Golf-2-3-Corrado-Vento-16V-VR6_W0QQitemZ8044143961QQcategoryZ44162QQcmdZViewItem

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formel K er et dritt firma spør du meg. Søker du litt finner du sikkert ut hvorfor ;)

De har i flere år vært veldig plaget med lekkasje på demperene i Polo senkesettene sine. Kan ikke tenke meg at de er mye bedre til Golf III. Vet at de til Golf en er "litt vel lette å komprimere". Skal vistnok værre lett å klemme sammen demperen med håndkraft.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formel K er et dritt firma spør du meg. Søker du litt finner du sikkert ut hvorfor ;)

De har i flere år vært veldig plaget med lekkasje på demperene i Polo senkesettene sine. Kan ikke tenke meg at de er mye bedre til Golf III. Vet at de til Golf en er "litt vel lette å komprimere". Skal vistnok værre lett å klemme sammen demperen med håndkraft.

I det polo senkesettet jeg handlet fra formel k, så var det supersport dempere. og de kan jeg bekrefte at ikke holdt mer enn 10000km

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være kjekt å sjekke bewertung til Formel K, er en del negative og nøytrale feedbacks der. Dessuten er det uforholdsmessig mange kommentarer som er trekt tilbake. Har ikke sett så mange trekt tilbake på noe firma før.

En annen ting er størrelsen på standen på Essen messen. I 2004 hadde stor stand med flere airbrush damer, og 4-5 biler, i 2005 hadde de under 10 kvm og ingen biler. De hadde heller ikke med seg noen deler. Etter en dag på messen hadde bare såvidt nok penger å betale meg med. De hadde ikke 200 euro i sedler en gang. Fikk 50 eur i småmynter.

Det sier vel det meste om økonomien til firmaet.

Hadde du tørt å handle noe med et firma du vet det går veldig nedover med? Hva er garantien verdt da liksom?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider