Billy_The_Kid Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Heisann.. Har en plan om å kjøpe anlegg, har kommet frem til Soundstream komponenter.. Frontsett: Lil'Wonder LS.50C 5 1/4" Komponent høyttaler - Max Power: 100 watt - Freq.resp: 35Hz-20kHz - Voice Coil: 1" - Sensitivety: 92dB - Mounting depth: 61,5mm Høytaler par: Lil'Wonder LS.502 5 1/4" Coaxial høyttaler - Max Power: 100 watt - Freq.resp: 70Hz-25kHz - Voice Coil: 1" - Sensitivety: 91dB - Mounting depth: 61,5mm Sub: Van Gogh VGW-12 Subwoofer med støpt shasiss - RMS Power: 600 watt - Voice Coil: Dual 4 ohm, 2 1/2" - Magnet Waight: 120oz - Sensetivety: 87dB - Recomended Enclosure: Sealed Trenger anbefalinger av forsterker, har egentlig sett meg ut denne 4 kanaleren fra Soundstrem, er soundstream fan Lil'Wonder LW4.480 4 kanals forsterker 4x60 watt RMS @ 4 ohm med 4 veis aktivt delefilter, 18dB Bassboost, Tri-Mode Skulle da gjerne hatt en monoblokk eller noe for å drive subben, men tar gjerne mot anbefalinger, synspunk råd osv, vil gjerne ha soundstream, finnes det noen større webshoper eller lign? har sett på http://www.autocustom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Det viktigste elementet her er vel prismessig... Hvor langt kan du strekke deg? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Elementene kommer på 5285,- hos autocustom, hadde ikke noen plan om å overstige så mye mer enn 10k for elementer og forsterker(e) Men hvis jeg ender opp med 2 forsterkere så blir det vel til at jeg kjøper en 4 kanaler, frontsett og coax i første omgang Da kan jeg evt bruke mer penger enn foreløbig budsjet tilsier.. kjøper da subben og en forsterker\monoblok senere.. Hadde vert fint og funnet en 4 kanaler nå, så kunne jeg kjøpt en til senere. 4 kanaleren kan ligge på ca 2500,- Har sett litt på den fra Soundstream som vist til over, men tar imot anbefalinger osv.. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nå kommer Soundstream med en liten monoblokk i Lil'wonder serien, den er på 1x320 watt RMS @ 2 ohm. Prisen blir 2495,- De kommer også med en kraftigere 4-kanaler som er på 4x85 watt RMS @ 4 ohm og prisen blir 2995,-. VanGogh bassen har nå byttet navn og heter Reference, det er samme bassen, kun navnet som er byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Okay.. takker for innlegg.. Kommer du\dere med større utvalg og oppdaterte produkter på siden den 10 mars? Kan du se for deg at den nye Lil'wonder monoblokken klarer å drive den Reference (VanGogh) subben jeg har valgt meg ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva med en mindre sub og så kjøpe Lil'Wonder 5-kanalern? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Okay.. takker for innlegg.. Kommer du\dere med større utvalg og oppdaterte produkter på siden den 10 mars? Kan du se for deg at den nye Lil'wonder monoblokken klarer å drive den Reference (VanGogh) subben jeg har valgt meg ut? Ja, vi lanserer en helt ny side snart, med et sinnsykt utvalg av produkter. Ville nok anbefale 2 slike monoblokker til en VGW, men det går ann å starte med èn og kjøpe en til når økonomien tilsier det. 5 kanaleren er et godt alternativ hvis du f.eks velger en Xstream bass isteden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Heisann. Jeg synes det oppsettet ditt ser fornuftig ut. Ett alternativ er å kjøre Lil Wonder 5 kanaler, sammen med en Xstream 12", det spiller bra sammen. Når hadde du tenkt til å handle utstyret ? De nye produktene b.la Reference subben og de nye Lil Wonder forsterkerene ankommer i mai. Her har du ett par forslag på oppsett: Lil Wonder 5.830 Xstream 12" Lil Wonder LS .50C Lil Wonder LS .502 Dette oppsettet koster veil. kr 7680,- Lil Wonder 1.350 Lil Wonder 4.480 Reference 12" Lil Wonder LS .50C Lil Wonder LS .502 Dette oppsetet koster veil. kr 10483,- Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hva med http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=886 til å drive suben?(lanzar forsterker..) og 2stk http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1495 får å drive komp. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Takker for mange gode svar.. Soundstream Arosa: det blir vel ikke før i april\mai jeg handler, men det blir ett av de 2 oppsettene som er i forslaget ditt, mest trolig.. Gleder meg til den nye siden kommer :) Codegen: jeg vil gjerne ha komponenter (elementer og forsterkere) fra samme produsent, hvorfor?, fordi jeg vil det. Så har jeg mer tro på å kjøpe her i landet, blir liksom litt enklere hvis jeg måtte benytte meg av garantien engang.. Gleder meg til våren og sommeren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lil' wonder fem-kanalern det er snakk om her kan gi mine beste anbefalinger på. Har selv brukt denne i noen mnd nå, og blir aldri skuffet når mater inn en ny cd. Der får du mye krutt og kvalitet for pengene mener nå jeg.. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lil' wonder fem-kanalern det er snakk om her kan gi mine beste anbefalinger på. Har selv brukt denne i noen mnd nå, og blir aldri skuffet når mater inn en ny cd. Der får du mye krutt og kvalitet for pengene mener nå jeg.. Mvh Jeg gleder meg stort til Lil Wonder monoblokken kommer jeg :-) 1 ohms stabil i den kvaliteten til under 2500,- 1x320 rms i 2 ohm holder for de fleste moderade subbene Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg