hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Walter_Melon Utenlandsk kjørelærer og elev, i en 3-serie..? JA! er det ikke rart?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Ja spanjoler er vel ikke helt safe i trafikken de heller vil jeg tro. Var på ferie på tenerife for et par år siden, der kjørte de som et h...... hele tiden. Full gass gjennom de trangeste gatene, folk kjørte uten hjelm på scooter og motorsykler på bakhjulet i gata, folk parkerte overalt hvor det passa dem osv osv. Fartsgrensene var det heller få som brydde seg om, og hornet var i flittig bruk hvis det begynte å gå sakte (fartsgrensa) :D Kanke si jeg følte jeg meg helt trygg når jeg skulle krysse gata.... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by antheus Er dette en regel dere har hørt om?: "Tolken forteller også at han må fortelle enkelte at i Skandinavia har en kvinne rett til å kjøre foran en mann. " :D .... der sier du noe om ENKELTES holdninger, gitt, erke mye håp for den duden med slik oppfatning.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Ja spanjoler er vel ikke helt safe i trafikken de heller vil jeg tro. Var på ferie på tenerife for et par år siden, der kjørte de som et h...... hele tiden. Full gass gjennom de trangeste gatene, folk kjørte uten hjelm på scooter og motorsykler på bakhjulet i gata, folk parkerte overalt hvor det passa dem osv osv. Fartsgrensene var det heller få som brydde seg om, og hornet var i flittig bruk hvis det begynte å gå sakte (fartsgrensa) :D Kanke si jeg følte jeg meg helt trygg når jeg skulle krysse gata.... hehehe... da synes jeg du skal ta deg en tur for moro skyld og se på all "action" som foregår i krysset , økernveien/sporveisbygget..... der er det ikke safe mellom 0700 og 0900 og 1500 og 1700.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by daihard hehehe... da synes jeg du skal ta deg en tur for moro skyld og se på all "action" som foregår i krysset , økernveien/sporveisbygget..... der er det ikke safe mellom 0700 og 0900 og 1500 og 1700.... :D ikke mye tålmodighet der i gården der....., har alltid lurt på om det kan være at potetene & ertene er årsaken eller om brunsausen holder på å bli kald...Jeg skulle gjerne sett spesilet disse som utmerker seg i det krysset der i en en normal veikryss/kø i feks , Egypt. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Oioi ble jeg stempla som kjempe nazi nå? Det jeg mener er at det er litt spesielle trafikkregler i India og derfor sier jeg syke folk, istedet får å legge ut side på side om det. Om en av dere hadde kommi på motorveien og en semitrailer hadde kommi rett mot dere i 100 i din fil og nekta å flytte seg pga. at veien var så dårlig på han sin side ville nok dere ikke ha trodd at han var helt frisk? Og nå var det innvandrere eller nye landsmenn med språk problemer vi snakker om her da og ikke dansker og svensker som vi kan snakke med eller engelskmenn som vi kan snakke engelsk med, nei det var folk fra fremmedkulturelle land aka. Mørkhudede. sånn jeg forsto det ihvertfall. Og hvor tilbakestående og idiot tror folka jeg er her? Sier ikke at det er greit og oppføre seg som en apekatt i syden fordi en er drita jeg! sier bare at de som gjør det er vell som oftes fulle og da gjør mann somregel dumme ting. Og jeg har faktisk sett mer enn bare lokalveien min;) jobber faktisk på en sportsbutikk i byen der det er mange folk innom og man merker forskjell på de fleste innvandrere og "orginale"nordmenn. De fleste innvandrerne som er innom tror de er noe, snakker høyt og utydelig, snakker i mobilen, aner ikke hva normer er, skal prute på absolutt alt osv osv. mens nordmenn somoftest har en hyggelig tone og er høffelige. Selvfølgelig finnes det unntak på begge sider, er jo noen normenn som er helt på trynet som er innom og noen hyggelige innvandrere. Jeg er ikke en konge på innvandrinskultur, men jeg trodde at flesteparten av de gutta der leste koranen. Jeg beklager dette på det sterkeste, hvor idiot ekke jeg a?! Den diskusjonen her blir jo helt på trynet, men jeg kan ihvertfall si at nei jeg er ingen rassist, men flertallet av de folka der som bor i gettoene i Oslo eier ikke folkeskikk og normer. Men de som går inn for å bli norske og ikke flytter til ellingsrudåsen og faktisk lærer seg norsk og norsk kultur blir det folk av. Faen så mongo dette ble. :rolleyes: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by candyman Ikke alle tror de eier syden når de er der da og de som gjør det er vell DRITA 24/7!:D Og det er "våre nye landsmenn" og stakkarer som rømmer fra "krigshærja land" vi prater om som BOR i landet og søker om norsk statsborgerskap. Ikke turister;) men vi må jo huske at det er mindretall det er snakk om her da så det ikke blir helt hitler her inne. Krigshærja land??? hva faen er det du sier? over halvparten er tredjegenerasjons innvandrere og de kan faen ikke norsk en gang!!! (kanskje litt offtopic) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by candyman Og nå var det innvandrere eller nye landsmenn med språk problemer vi snakker om her da og ikke dansker og svensker som vi kan snakke med eller engelskmenn som vi kan snakke engelsk med, nei det var folk fra fremmedkulturelle land aka. Mørkhudede. sånn jeg forsto det ihvertfall. Og jeg har faktisk sett mer enn bare lokalveien min;) jobber faktisk på en sportsbutikk i byen der det er mange folk innom og man merker forskjell på de fleste innvandrere og "orginale"nordmenn. De fleste innvandrerne som er innom tror de er noe, snakker høyt og utydelig, snakker i mobilen, aner ikke hva normer er, skal prute på absolutt alt osv osv. mens nordmenn somoftest har en hyggelig tone og er høffelige. Selvfølgelig finnes det unntak på begge sider, er jo noen normenn som er helt på trynet som er innom og noen hyggelige innvandrere. Jeg er ikke en konge på innvandrinskultur, men jeg trodde at flesteparten av de gutta der leste koranen. Jeg beklager dette på det sterkeste, hvor idiot ekke jeg a?! Den diskusjonen her blir jo helt på trynet, men jeg kan ihvertfall si at nei jeg er ingen rassist, men flertallet av de folka der som bor i gettoene i Oslo eier ikke folkeskikk og normer. Men de som går inn for å bli norske og ikke flytter til ellingsrudåsen og faktisk lærer seg norsk og norsk kultur blir det folk av. Faen så mongo dette ble. :rolleyes: ååå så enig jeg er. nesten som jeg skulle sagt det selv. det er viktigere å ha for mye holdninger enn for lite....noe våre kjære politikere sliter med... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Virker som om enkelte her sliter med å akseptere att en dritt er en dritt uansett hvor han kommer fra.. og en svensk dritt er vel ikke bedre enn en norsk dritt som ikke er bedre enn enn iransk dritt? og heller ikke bedre? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Det jeg mener med stakkarser fra krigshærja land er at de ikke er det, er bare den forpulte dumme unnskyldningen til de stygge politikerne og de som bryter loven. Hvor mange ganger har du ikke hørt den her: "stakkars han kommer fra et krigshærja land er ikke rart at han tror det er greit å rane folk som er 10 år yngre enn seg selv"! Jeg skjønner at en dritt er en dritt jeg. Enten den kommer ut av rævva, fra norge eller pakkisland.;) Men det blir bare så jævla tydelig når gutta flytter på samma steder i norge og alle kjører BMW og de jekker hverandre opp og tror det er tøfft å bryte lover! Jævla synd for innvandrere som prøver å være serriøse da. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Han fyren som drepte bussjåføren og en annen innvandrer slipper unna med at han kom ifra et krigsherja land..... Hvordan hadde det godt om vi dro til et annet land og ikke fulgte lokale skikker og regler... Man må tilpasse seg der man er..... Mange utlendinger som er ålreite men et fåtall ødlegger så veldig mye..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by maxgets Tror han kahn er litt for antirasist.. Det er vel heller tvert om, nemlig slik at han er rasist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by daihard ...så du mener å fortelle at, så lenge du er driiita så er det lov? Når du mener "våre nye landsmenn", mener du da , afghanere, pakistanere, indere, arabere, og ikke svensker, dansker, engelsk menn, polakker, (den siste som bulka meg var en brite som ikke så at jeg tuta og horna men klarte allikevel å rygge på en stille stående bil 3 meter unna!) eller spanjoler?:D Når det gjelder svensker, dansker, engelskmenn, og sånt er det en liten forskjell på dem og indiere, pakistanere, osv.. Det er nemlig sånn at de har sånn noenlunde den samme kulturen som oss, altså er de ikke fremmedkulturelle invandrere, det er nettopp fremmedkulturelle innvandrere som er problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Nja. det er et FÅTALL fremmedkulturelle som er problemet.. men man skriver aldri om noen som gjør noe fint. sånn er det med norsk ungdom også.. når så du senest "Ole 18 år hjalp gammal dame med å bære matvarene hjem" Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Hadde vi stikki til et annet land (ettellerannet jalla land) og oppført oss som rasshøl, sånn som desverre en god del innvandrere gjør i Norge hadde vi blitt skutt på flekken!! Nakkeskudd. Bang!! Finito Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg