Gå til innhold

Hæhæ (Innvandrere og kjøreskoler)

Ranger emnet

SeVen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Aerodeck

Hadde vi stikki til et annet land (ettellerannet jalla land) og oppført oss som rasshøl, sånn som desverre en god del innvandrere gjør i Norge hadde vi blitt skutt på flekken!! Nakkeskudd. Bang!! Finito

Heey flere folk fra odden her jo:)

Jaja vi skulle vell hatt det sånn i norge å, nakkeskudd på alle apekattene som ikke klarer å oppføre seg:D :D

Da hadde jeg dansa sånn her dagen lang babyhmm?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke nordmenn er så mye bedre..... Klar over at Nordmenn er et av de folkeslagene i verden som er minst høfflige??

Norske er noe av det VÆRSTE når det kommer til kjøre kultur, vi er like stive her som på dansegulvet. Dere som tror vi er verdensmestere burde ta dere en tur til Italia forek. Her kan gutta kjøre bil. Her slipper man faktisk frem de som har dårlig tid, og bruker skuldern(på veiene) mens i norge så legger folk seg midt i veien. Dessuten når man kjører forbi å det kommer en imot så tuter man å blinker med lysa og oppfører seg som en apekatt, hva med å heller bremse ned litt å heller legge seg litt ut på skuldern. Kjørt budbil nå i 1 år og det er jo helt utrolig hvor IDIOTER nordmenn er i trafikken, det er meg først kultur, mens i andre land er det de som kjører fortes kultur. Og en annen ting når man ser en budbil ligge oppi rompa de, så bør man prøve å legge seg litt ut å slippe han forbi. Det er kun utenlandske jeg har opplevd som har gjort deet. så til alle som tror nordmenn er best, husk vi er bare et lite pottet land som ikke kan noe annet enn i suge opp olje. Spør deg selv når var sist gang du slapp forbi en bil som lå bak eller som du så kjørte fort???????

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Spør deg selv når var sist gang du slapp forbi en bil som lå bak eller som du så kjørte fort???????

I natt faktisk...kom en taxi som la kanskje 10-15kmh fortere enn meg og jeg svingte inn på en busslomme da han var kommet ca 10 meter bak meg...men jeg kjører pizza selv da. Kanskje det har noe med det å gjøre :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke nordmenn er så mye bedre..... Klar over at Nordmenn er et av de folkeslagene i verden som er minst høfflige??

Norske er noe av det VÆRSTE når det kommer til kjøre kultur, vi er like stive her som på dansegulvet. Dere som tror vi er verdensmestere burde ta dere en tur til Italia forek. Her kan gutta kjøre bil. Her slipper man faktisk frem de som har dårlig tid, og bruker skuldern(på veiene) mens i norge så legger folk seg midt i veien. Dessuten når man kjører forbi å det kommer en imot så tuter man å blinker med lysa og oppfører seg som en apekatt, hva med å heller bremse ned litt å heller legge seg litt ut på skuldern. Kjørt budbil nå i 1 år og det er jo helt utrolig hvor IDIOTER nordmenn er i trafikken, det er meg først kultur, mens i andre land er det de som kjører fortes kultur. Og en annen ting når man ser en budbil ligge oppi rompa de, så bør man prøve å legge seg litt ut å slippe han forbi. Det er kun utenlandske jeg har opplevd som har gjort deet. så til alle som tror nordmenn er best, husk vi er bare et lite pottet land som ikke kan noe annet enn i suge opp olje. Spør deg selv når var sist gang du slapp forbi en bil som lå bak eller som du så kjørte fort???????

I Norge er det FORBUDT å bruke skulderen. I Norge er fart en synd. Derfor er det håpløst å komme forbi folk i Norge.

I siviliserte land står det på et skilt når du kommer på en kronglete vei for eksempel "Sicher überholen nach 4 km".

I Norge er alt forbudt som er unødvendig. Det er faktisk et argument mot noe at det er unødvendig. Og det er alment akseptert.

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt budbil nå i 1 år og det er jo helt utrolig hvor IDIOTER nordmenn er i trafikken, det er meg først kultur, mens i andre land er det de som kjører fortes kultur. Og en annen ting når man ser en budbil ligge oppi rompa de, så bør man prøve å legge seg litt ut å slippe han forbi. Det er kun utenlandske jeg har opplevd som har gjort deet. så til alle som tror nordmenn er best, husk vi er bare et lite pottet land som ikke kan noe annet enn i suge opp olje. Spør deg selv når var sist gang du slapp forbi en bil som lå bak eller som du så kjørte fort???????

Hvis du er en av de budbilj*vlene som rir på støtfangern tilbilen forran er det faktisk DU som har ett problem...

Klaging på at alle kun tenker på seg selv gjelder (desverre) deg også,Når du vil alle skal legge seg tilside når de ser deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke snakk om å være hyggelig å slippe forbi folk her nå da. Selv kjører jeg MC da, men har så å si aldri hatt no problem med at folk ikke vil slippe meg forbi. Noen bruker tilogmed skuldern på veien om det er motgående kø så jeg skal slippe forbi! :) Kjørestilen min er av å på konstant, men normer har jeg og litt vett da. De fleste budbiler slakker ikke av farten om det er små unger i nærheten en gang (ihvertfall av det jeg har sett da). Har aldri hatt no problem med folk som ikke vil slippe oss forbi når jeg sitter på med kamerater i bil heller, men vi kjører jo med vett da fort på motorveien og ikke midt inni byen, så kanskje det har noe å gjøre med "budbil" kjørestilen?? Jeg har ihvertfall aldri sett nordmenn som kjører på rødt lys midt i byen så fort de har en sjans, mens jeg har sett flere innvandrere som har gjort det. Og det er jo bare så vannvittig idiot tåpelig................

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Jeg har ihvertfall aldri sett nordmenn som kjører på rødt lys midt i byen så fort de har en sjans, mens jeg har sett flere innvandrere som har gjort det. Og det er jo bare så vannvittig idiot tåpelig................

lol lol

dette blir bare bedre og bedre.... hvor gammal er du?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

lol lol

dette blir bare bedre og bedre.... hvor gammal er du?:D

Eldre enn deg tydligvis

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på rødt hver eneste dag og jeg er blek som et laken. Det er de fleste andre her på vestkanten og de kjører på rødt så ofte de kan de også.

Hva så liksom ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jeg har vell bare sett en som har gjort det da tydligvis. Jeg får stole på dere, men jeg skjønner ikke hva som var så morsomt med det jeg?? Alle ser jo forskjellige ting. Jeg var ikke der når Ola nordmann gjorde det men når Ali gjorde det. Uansett så må jo folk som gjør det ha en utrolig liten intligens??

Greit kanskje alle nordmenn er noen svin i trafikken og innvandrerne er noen engler, men det er ihvertfall ikke det jeg har sett. Det er greit å dra over ett rødt lys midt på natta eller når det ikke er noen andre ute å kjører, men å ta sjanser er det jeg prater om som er helt på trynet!

Jeg får kjøre bak han tøffe karen innpå her som er så vannvittig tøff at han kjører på rødt lys en gang da vøttø, så får jeg se en norsk idiot som gjør det å.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider