Eye Candy Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Ascona En nødsituasjon er ganske enkelt en situasjon der liv og/eller helse står i fare. hva med potensielle liv og helser som står i fare da? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by just crusing hva med potensielle liv og helser som står i fare da? Det er ikke noen potensiell fare for liv og helse av at folk får lunchen en time eller.no for sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by daihard ....du er tilgitt..! :D Fikk ikke noe svar på hva som var så morsomt men! Selvfølgelig bryter jeg lover jeg å, på lørdags mårran våkner jeg alltid for sent og må kjøre nesodden - oslo på under 30 minutt. selvfølgelig er det flatt jærn hele veien da, men rødt lys kjører jeg ikke på. Det er jo helt dustete at små unger og gamle folk skal bli livredde for å krysse gata fordi folk kjører på rødt, men som sagt å kjøre på rødlys er sikkert greit om dette ikke er tilfelle. Og er det nødtilfelle så er det jo seff greit. Menmen dette ble en avsporig som sagt. Så bare fortsett å kjør på rødt dere det er sikkert jævla kult! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg