MeSs Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Sier ikke nei til flere baner, som sagt, flere baner, flere treff... Så jeg vil ha begge.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 weekend på eggemoen hadde vært kult. Ser hvor banen ligger fra kjøkkenvinduet til bestemor :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Trinn 1 vil stå ferdig Våren 2008 (blir vel bygget på i vinter halvåret) så det er fortsatt 2 sesonger å kjøre der før det skjer Nå er det vell sånn at de begynner utbyggingen av banen denne høsten. Og trinn 1 som består av depoet og første del av banen skulle vere ferdig til sesongen 2007. Men vi får se. Regner med cartman har litt bedere info om dette en det vi har. Så får vi se når han har tid til å svare på dette. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 s90r: Skjønner at du er sår fordi du ikke fikk oppfyllt ønsket ditt, men jeg kommer fra Rakkestad, og jeg kjenner flere som faktisk er gårdeiere rundt banen. ingen av de jeg kjenner der har stilt seg negative til det, annet enn et par av de som har vanlige bolighus et par km fra banen.. de har vel ikke så mye jord og selge til formålet uansett, så det blir litt spekulativt. Uansett, det er slik nå at avgjørelsen er tatt. uansett hvem som fikk senteret så er det et utrolig stort løft for norsk motorsport, så jeg syns det blir barnslig å buse ut med masse negative ting bare fordi senteret ikke ligger i hagen din.. Så jo det når det dreide seg om opprop osv, din hensikt var ikke å fremme eggemoen, men å sverte rudskogen sombrero Det syns jeg blir for dumt. men velkommen til rakkestad :titties: Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Så bra... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nå er det vell sånn at de begynner utbyggingen av banen denne høsten. Og trinn 1 som består av depoet og første del av banen skulle vere ferdig til sesongen 2007. Men vi får se. Regner med cartman har litt bedere info om dette en det vi har. Så får vi se når han har tid til å svare på dette. allt jeg har lest bla intervjuet med ordføreren i rakkestad (han som har presset mest for å få pengene) sier at Trinn 1 står ferdig til våren 2008.. Trinn1 er den største delen .. er da de skal kutte igjennom den svære steinen i midten osv .. etter det er det bare 1 "loop" og ombygging av "breisladd" svingen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Håper de ikke ødelegger den fine rudskog banen og lager den like kjiipt som vålerbanen. Det ville vært tragisk! Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 med Hermann Tilke på laget er banen i de beste hender får vi håpe :magic Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan vel ta noen Tilke baner her så folk kan se hans tidligere prosjekter Fuji speedway (kan bli F1 bane i 2007, er krig mellom Toyota (fuji) og Honda (suzuka)) Shanghai (F1 bane) Bahrain/Sakhir (F1 bane . Kjøres F1 der nå i helgen, den beste banen mener mange) Sepang (F1 bane, løp der om 1 uke) Istanbul (F1 bane) A1-Ring (tidligere F1 bane) Hockenheimring (F1 bane) HAns team skal også redesigne Silverstone, Circuit de Catalunya, Autodromo Nazionale Monza og Nürburgring og lille rudskogen havner altså i selskap med DE! banene .. (PS: han vil snart ha jobbet på hver eneste bane i F1 :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Har jeg svertet Rudskogen? Nix, det har jeg ikke! Har mange fine minner derfra jeg.:) Og jeg ser frem til at baneanlegget blir rustet opp. For det trengs! s90r: Skjønner at du er sår fordi du ikke fikk oppfyllt ønsket ditt, men jeg kommer fra Rakkestad, og jeg kjenner flere som faktisk er gårdeiere rundt banen. ingen av de jeg kjenner der har stilt seg negative til det, annet enn et par av de som har vanlige bolighus et par km fra banen.. de har vel ikke så mye jord og selge til formålet uansett, så det blir litt spekulativt. Uansett, det er slik nå at avgjørelsen er tatt. uansett hvem som fikk senteret så er det et utrolig stort løft for norsk motorsport, så jeg syns det blir barnslig å buse ut med masse negative ting bare fordi senteret ikke ligger i hagen din.. Så jo det når det dreide seg om opprop osv, din hensikt var ikke å fremme eggemoen, men å sverte rudskogen sombrero Det syns jeg blir for dumt. men velkommen til rakkestad :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 nei var vel noen andre som lånte nicket ditt da :thumb leste forresten div kommentarer fra ordføreren i ringsaker osv i dag.. han virka litt snurt.. og veldig usaklig.. på tide å pensjonere seg kanskje? Men da ser jeg som deg frem til mange hyggelige dager på Rudskogen, Norges Motorsportanlegg :respect Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 For det første så må Hauysman kjøpe mere tomt for å kunne bygge ut. Men grunneierene vil ikke selge til han! Så det blir interessant;) Godt DU er skikkelig informert. Rakkestad Kommune, som skal eie det nye anlegget (Nei, det er ikke alt som kommer fra NMF/Eggemoen som er sant) eier den tomten som trengs for å bygge ut. Og uansett hva som har kommet fra NMF/Eggemoen, om at Rudskogen bare er for bilfolket, og ikke barn og unge, så er det like oppdiktet... I planene til Rakkestad Motorpark, som prosjektet heter, så ligger det følgende baneutvidelser: - Utvidelse av hovedbane - Nytt depot - Trail område - Motocross bane - Enduro bane - Div barnebaner - Div bygningsmasse - Sikkert noe mer som jeg ikke husker her oppe i fjellheimen. Anleggets trinn 1 antas å kunne tas i bruk våren 08. Visste dere forresten at NMF's forige ledelse foreslo å stenge ACR, når ett ev Eggemoen stod ferdig? GOD distriktspolitikk. Økonomien er nå så dårlig på ACR, at enkelt personer fra den nåværende ledelsen skal feriere der oppe, og drifte banen samtidig. Rana Blad Som forbund, så skal de være ett serviceorgan for alle medlemmer, og da er det jo rart at de har motarbeidet Borg MC , som er NMF's desidert største klubb, så til de grader som de har gjort, i forbindelse med at Borg MC ønsket å lage ett eget område for sine grener utenom Roadracing. Og selvfølgelig takket de ja da Rakkestad Kommune og Sarpsborg Kommune foreslo å legge alle aktivitene på ett samlet område i tilknytning til Rudskogen. Så alle som driver med enduro, trail osv, burde sende en stor takk til ordførerene i Rakkestad og Sarpsborg, Borg MC klubb, politikere som har engasjert seg, Harald Huysman og alle andre som så potensialet i å legge disse to aktivitetsområdene til samme sted. Nå blir det ett ordentlig område å avhode f.eks. FMX kjøring under Gatebil. FMX er jo passe spektakulært, også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hva skjer med gokart banen på rudskogen da? noen som vet om det blir noen endringer på den? :) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 alle tegningene jeg hars ett viser ingen forandring på den .. Cartman har sikker mye info på det .. PS: jeg hadde rett tydligvis .. de har tomten de trenger :P virker som NMF bruker skittene trisk og mye baksnakking .. jeg la selv merke til det med barn og unge.. synes det er rart med tanke på det svære glattkjøringsanlegg. (litt mer enn folk er vandt med på NAF sine anlegg) Et anlegg som er større enn det Tilke byggde for Porsche .. Større enn det på Ringen... Større enn denne! Les mer http://www.tilke.com/fsz/index.htm Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hva skjer med gokart banen på rudskogen da? noen som vet om det blir noen endringer på den? :) Gokart banen blir selvfølgelig værende. Den er godkjent for EM løp allerede, så den trenger ingen forbedring, annet enn vedlikehold. Når det nye depoet står ferdig, vil hele dagens depot bli til Gokart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg