Gå til innhold

Golf 2 tips og hjelp til modifikasjoner

Ranger emnet

Session^

Anbefalte innlegg

Mitt råd til deg er at du kjøper deg PVW og The Golf+ og leser disse en liten stund før du tar et valg angående stilen du vil ha. Kikk også litt rundt på div. nettsider for inspirasjon. Så må du velge en stil du ønsker å kjøre. Denne påvirkes vel for de fleste av oss av 2 ting: penger og evner. Og så er det én ting som er veldig viktig: Du bygger bilen for DEG og bare deg! Klart det er givende og moro å få positive tilbakemeldinger, men det viktigste er at du er fornøyd selv!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... jeg så en blå en inne på prosjekt delen av forumet som jeg likte. Den er avbildet sammen med Roadrunner sin Golf2.

Jeg skal hellakkere, g60 breddere, Borbet (eller andre felger med kant), senke 60 eller 80 (forslag for/mot), kanskje cleen bakluke. Det eneste jeg ikke er sikker på er hvordan 90 fangerene ser ut i forhold til de andre. + Stor Stereo som allerede er i hus.

Rockford Fosgate

Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... jeg så en blå en inne på prosjekt delen av forumet som jeg likte. Den er avbildet sammen med Roadrunner sin Golf2.

Jeg skal hellakkere, g60 breddere, Borbet (eller andre felger med kant), senke 60 eller 80 (forslag for/mot), kanskje cleen bakluke. Det eneste jeg ikke er sikker på er hvordan 90 fangerene ser ut i forhold til de andre. + Stor Stereo som allerede er i hus.

I forhold til dette oppsettet, så er vel 90 fangere de fineste.. Med mindre du "bretter" ut hjulbuene isteden for å slenge på g60 bredding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har greie planer her ja...Vil anbefale gewinde. Jeg har selv litt over 40mm senk, alt for lite! Så gewinde blir det etterhvert. Dumt om du kjøper 60mm og synes det blir for lite, eller kjøper 80mm og synes det blir for mye.

Senk så mye som du klarer - og litt til. Er få ting som gjør så mye for en bil som senk. Kombinert med fine felger så er det egentlig det som gjør mest av seg på bilen - resten blir egentlig detaljer.

Skal du ha store breddere er det egentlig 90-fangere som gjelder. Ser best ut. Synes små-fanger-looken passer best til bredderløse biler.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider