rawr Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Kom over denne.. Er sikkert ikke første gang noen putter en jetmotor i en bil, men synes denne var ekstra tøff. Bilen har vanlig motor i tillegg. Jet-motoren som er av type GE T58-8F er kun til for å brife i lyskryss :) 1350hk. Best av alt, den er road legal! Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Sykt.. Likte bildet i midten ganske godt.. :) Dama har tenkt å kjøpe seg bettle, så blir moro å vise henne bildet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Kom over denne..Er sikkert ikke første gang noen putter en jetmotor i en bil, men synes denne var ekstra tøff. Bilen har vanlig motor i tillegg. Jet-motoren som er av type GE T58-8F er kun til for å brife i lyskryss 1350hk. Best av alt, den er road legal! Så eg kan berre skaffa meg ein sånn eg då, når pengane kommer til. Jetmotor er greit, vis du liker å leke med politiet. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Skal holde god avstand fra bobler i kryss, fra og med nå av.. :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 deilig å stå bak han i lyskryss da.. no morw burned rubber, only burned cars.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 finnes ikke film av den da? hmm :p rå bil btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg