Andreas_1 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Noen nye bilder? Fått montert IC nå? Hvordan gjorde du det da? Kuttet hull i karosseriet foran? Fett prosjekt! Har tenkt mye på det samme selv! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 skal ikke selge di felgene du har på golfen din da? eller på opelen? hehe.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 hemm....vilket verksted er det du jobber på i nærheten av jevnaker....hehe...tar de inn lærlinger der el... Skulle gjørne hatt en lærling plass til sommern.. Mvh: en fra jevnaker Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Rått prosjekt, har du komt noe lengere på golfen? Hadde det ikke vert tøft me rød topp? ell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 heisann!!drit tøft prosjekt du har.:) nå fikk også jeg veldig lyst til det samme!:) den tanken om turbo fra en diesel til bensin motor har jeg tenkt mange ganger,men di jeg har snakket med sier det ikke går!! driver å bygger meg en golf for tiden.:) har en gti 16v(1.8) motor å en turbodiesel motor fra golf 2. det var vel 16v motor du har brukt?eller? er det mye å gjøre!? ikke bli sint hvist jeg spørr dumt om ting!!hehe er bare 15 år enda :rolleyes: mye å gjøre!? dyrt? noen gode tips om hva jeg burde gjøre? håper på svar fra mester'n:) hehe Først kaster du diesel turboen, den passer overhode ikke på 16v, vil antagelig spoole opp allerede på tomgang. Den tåler heller ikke den ekstra varmen det blir i en bensin motor. Søk litt på forumet her og VW Audi Club forumet Du trenger ny stempler, innsprøyting, manifold og turbo, downpipe og masse annet småtteri Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Prosjektet har stått litt stille for tiden, pga at min kjære volvo trenger litt omsorg (se linken i signaturen) også har jeg ca bare en dag i uka som jeg får tid til å skru på mitt eget.. Men tro meg, prosjektet er absolutt ikke dødt! mvh Lethal Moro å se at det skjer ting med den gamle slitern :) Du driver med for tia forresten..?? MVH Rune Hansen Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 men hvis man skal bruke diesel stempler!! tåler di så mye turtall som vanlige stempler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 men hvis man skal bruke diesel stempler!!tåler di så mye turtall som vanlige stempler? tror ikke turtall er problemet akkurat.. Men hvis du leser hele tråden vil du se at det er kompressjonen som blir helt gæli Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 her skjer d lite om dagen gitt.. på tide med en oppdatering??? :cool: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry___ Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Går det å kjøpe felgene på bilen?? Hvor mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Går det å kjøpe felgene på bilen??Hvor mye Hvis det er revolusjonsfelgene du prater om så har jeg ikke disse lengre.. Fant akkurat ut i dag at det har vært inbrudd i bilen, og de har stjålet turbotrykks måleren og rattet mitt! angry Jævla kjeltringpakk! angry Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 faen.. hadde inbrudd i bilen her om dagen jeg å.. neste gang skal jeg ta salongrifla å stå klar.. de tok med seg anlegg å girkule faktisk Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hvis det er revolusjonsfelgene du prater om så har jeg ikke disse lengre.. Fant akkurat ut i dag at det har vært inbrudd i bilen, og de har stjålet turbotrykks måleren og rattet mitt! angry Jævla kjeltringpakk! angry Faen a...det er jo ikke anna en tyveri og herværk på jevnker om degen jo. Var noen idioter som prøvde og komme seg inn i garasjen min sist helg og...angry Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Golfer`n har nå stått en altfor lang stund, og jeg må nå kvitte meg med den pga plass mangel og diverse Er det noen som vil ha et karosseri, med diverse deler, så selges den til høystbydende over 1500 kr Det sitter en Golf GTi 1600 blokk i bilen nå, topp av tatt av og demontert. Det er en skade på denne, kan sikkert repareres men det er ikke noe jeg har prioritert. Mener også jeg har en annen topp liggende som kan medfølge.. Skulle gjerne hatt den lengre, men har ikke tid til å drive med den nå, og den tar bare opp masse plass.. Karrosseriet er helt, Litt rust i kanaler, og hjulbuer bak.. Ellers bra... Annonsen Intressert? Ta kontakt shaugmo@frisurf.no Tlf 91801281 etter 1600 Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 stilig prosjekt, stå på =) Jævlig kjipt å få frastjålet egne ting som man gjerne har jobbet for selv. her kan jeg trygt la bilen stå over natten med nøklene i uten at det skjer noe. jaja lykke til med head-huntinga ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg