Hot Rod Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ot :hei hotrod. jeg synes du skal la kroppen din forfalle i fred og begynne å bygge bil og gjenoprette siden din.... det er mere moro å lese om rodden enn om dine idrettslige utskeielser :thumb thor Uttrykket "nothing can beat cubic inches" gjelder både hjerte/lunge volum og motor. Visste du ikke det? Lungevolum godt oppe på big block nivå og lav tomgang er å foretrekke!:D Hva skal jeg med en tøff rod dersom formen er så elendig at legen tar lappen min når jeg runder 60? Kanskje greit nok for de som har skrudd bil siden de var 15. De har holdt på med det i 45 år nå de fyller 60. Jeg begyne først når jeg var 35. Men for all del. Det VIL komme oppdaterigner på rodden fremover og jeg vet at dette ikke er et trenings-forum, så jeg har full forståelse for innvendingen. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg