Mk2-16v Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det er ikke mye jobb det heller ;) Nei, det er det sikkert ikke. Har du forresten mål og slikt på de swallowtail formene, trenger det til 75 modellen min.....i tilfellet du trodde jeg skulle lage swallowtail på en 83 mod :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Swallowtail er det nok ikke nei;) Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har du forresten mål og slikt på de swallowtail formene..... Har lagd noen profiler utifra en orginal, så svaret er ja. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har lagd noen profiler utifra en orginal, så svaret er ja. Da starter du produksjon da! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Da starter du produksjon da! Jeg lager alt som folk betaler for. PS! Kustom deler er ikke gratis Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg lager alt som folk betaler for. PS! Kustom deler er ikke gratis jeg er kanskje interessert i det jeg og. Skulle gjerne laget selv om jeg hadde hatt utstyr og mål.....hehe Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg