Gå til innhold

Rudskogen blir Nasjonale motorsportanlegg.

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Da har Trond giske og kulturfolka i staten bestemt at Rudskogen skal få millionene og vil da blir Norges nye nasjonale motorsportanlegg.

http://www.rakkestad-avis.no/nyhet.cfm?nyhetid=363

Dette er bra et den saken endelig er ute av verden og de kan starte byggingen

[Liten notice: i artiklen står det at den blir F1 godkjent.. Tilke (designeren) sier at den bare blir godkjent for F1 testing]

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Trond giske og kulturfolka i staten bestemt at Rudskogen skal få millionene og vil da blir Norges nye nasjonale motorsportanlegg.

http://www.rakkestad-avis.no/nyhet.cfm?nyhetid=363

Dette er bra et den saken endelig er ute av verden og de kan starte byggingen

[Liten notice: i artiklen står det at den blir F1 godkjent.. Tilke (designeren) sier at den bare blir godkjent for F1 testing]

Fikk det akkurat med meg på TV Østfold jeg også :)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det på TV jeg også.. Jeg lå og halvsov, men etter det jeg kan huske var det ei kjærring der som påsto at det ikke skulle ligge på rudskogen...? :titties:

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det var så positiv d vet jg ikke men....heller pusse opp den andre banen mener jg ass...ruudskogen er strøken nok, så hvorfor ikke ha to strøkene baner

så du har tydligvis ikke vert på rudskogen ..

Skogen er norges eldste bane og det er tydlig når du er der .. våler er av temlig mye bedre standard..

desuten skal de jo bygge ut .. ikke bare pusse opp..

blir mer enn dobbel så lang

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har tydligvis ikke vert på rudskogen ..

Skogen er norges eldste bane og det er tydlig når du er der .. våler er av temlig mye bedre standard..

desuten skal de jo bygge ut .. ikke bare pusse opp..

blir mer enn dobbel så lang

jg har vært der jo...så ikke ut som om den banen var slitt men det er nok mulig at jg hadde fått et annet syn på d hvis jg hadde sitti på non runder lixom..har bare sett på.........okei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg har vært der jo...så ikke ut som om den banen var slitt men det er nok mulig at jg hadde fått et annet syn på d hvis jg hadde sitti på non runder lixom..har bare sett på.........okei....

hva så du liksom da .. bare "breisladdsvigen" eller så du flere deler av banen ..

husk også at Rudskogen er i dag norges korteste bane (av de 3 sikklige vi har :P)

Eldst, kortest og mest populær selvsagt måtte det bli rudskogen som fikk penga

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider