Freddie- Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei. Noen som har peil. på hvor jeg kan få kjøpt billigt og greit "Sport" luftfilter til min a4 tq, ikke noe innolja eller koniske greier, tenkte mer på sports filtere til orginal luftfilterboksen. Mener og huske jeg har sett dette på mange internett sider, men nå har jeg altså da klart og sletta hele komputern om mista alle "favoritt" sidenne :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hei. Jeg har innsatts filter fra K&W på min A4 1.8Turbo, ga ca 400-500kr for det. Kjøpte det på Kollevold Rally Import, men trur du kan kjøpe det omtrent alle steder der hvor de selger bilrekvisita. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludde82 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er du fornøyd med innsatsfilteret du har kjøpt? stiller det til de forventningene du hadde? er på utkikk etter et luftfilter sjæl, men er så sabla mange alternativer at jeg nærmest blir svimmel uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ja jeg er fornøyd, men har tenkt på å tune bilen litt mer å da skal jeg se om det holder med bare innsatsfilter eller om jeg bør gå over til åpent konfilter. K&N sier jo at det blir lettere gjennomstrømminger med filtrene sine enn vanlig filter og at det vil gi noen flere HK. Men om det ga noe mer effekt\HK bare ved å bytte ut dette veit jeg ikke helt. Mange som bruker åpent konfilter for å få grom lyd, trur egentlig det er litt smak og behag jeg. Fordelen med K&N i forhold til vanlig filter er jo at du slipper bytte dette om du holder det reint og smører dette etter et vist antall kilometer\ tid. Når dette skal gjøres reint og smøres får du nok vite der du kjøper det ellers står dette nok i papira som følger med. Tenker du ekstrem tuning av bilen din med mange HK osv så ville jeg nok investert i åpent konfilter og fjernet hele luftfilterboksen. Men hva er forventningene dine til et sports filter? Finnes jo en del sports filter bl.a K&N, green filter osv.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SKuS Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Bare som ett lite tips så er det ganske lite vits og kjøpe "sport" insatsfilter til bilen din ;) tror foresten heller ikke att det finnest altfor mange sport insatsfilter som ikke er oljeinnsatt. men her er ett forslag til hvor du kan skaffe filter! http://www.vwcarconsult.no/catalog/default.php?cPath=31_42&sort=2a&page=2 og som du var inne på, styr unna oljeinnsatt filter siden dette ødlegger luftemengdemålern! det tok knekken på min :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg