Gå til innhold

Noe for volvogutter som har bilen igang. TPC-treff på rudskogen

Ranger emnet

Euro-96

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis jeg har fått sig på brakka mi så kan det hende jeg prøver en liten tur jeg og.. selv om jeg ikke har stort å stille opp med... Men jeg kan sikkert filme litt, har fått nytt cam som tar opp sånt dvd crap... Noen flere som vil filme? så kan vi lage en liten TPC@skauen film.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da lager vi en film.. Hvis vi får et par til som kan filme så vi har en i sladdesvingen, en i slaktern og en i shikana bak fjellet så blir det bra..

Forresten, flere som har hørt at rudskogen blir bygd ut til testbane for formel 1???

At det er anlegget som staten har spøtta inn X antall mill i nå...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid morro i slakter'n :) Breisladden er og morro. Men mest morro er det å sitte på passasjersiden å filme... Det beste hadde jo vært å kjørt da.. men prosjektet mitt er ikke ferdig, så da blir jeg kameramann&altmulig-gutt :P :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, flere som har hørt at rudskogen blir bygd ut til testbane for formel 1???

At det er anlegget som staten har spøtta inn X antall mill i nå...

Japp:D Staten skal legge en del tusen for å si det sånn, i Rudskogen... Eggemoen tapte på målstreken.. hihi... :D Syns det er bra at de skal utvide/ forbedre rudskogen jeg...

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det bedre å utvide et allerede værende motorsportsanlegg

enn at de lager ENDA et? er ikke akkurat flust av baner her!

og skjønner ikke hvorfor staten skal spytte masse penger inn i et privat eid selskap men :S

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudskogen er morsom fra slaktern og til slutten av langsvingen. Resten synes jeg var kjedelig.

Synd med datoen de har satt, for det er bedre å kjøre på de småtreffene enn å kjøre på Gatebil. Er så jævla mye idioter utpå da:(

S-ene bak er jo helt konge!! sombrero

http://home.no/dhh/div/volvo/DSCN1619.MOV

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider