Gå til innhold

Hva er påkrevd under eu-kontroll?

Ranger emnet

erst

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste. Skal få eu-godkjent golfen min, men den er strippet ned invendig. Dvs at det står 1 sete i bilen. Deler av dashbordet mangler(girkonsoll og det innenfor, med varmeanlegget) Det er montert et bilbelte (dvs til fører), tepper, dørtrekk o.l. mangler. Blir bilen godkjent slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkslitasje

Bremser (ikke være slitte)

Lys (justerte, alt må virke, ikke sprekker i glass eller dugg)

Eksos (støy og avgassnivå må være ok)

Forstilling (bærekuler, foringer)

Ellers skal det meste være iorden, som nevnt over her, belter osv.

Har sikkert glemt noen punkter..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topic sier vel det meste. Skal få eu-godkjent golfen min, men den er strippet ned invendig. Dvs at det står 1 sete i bilen. Deler av dashbordet mangler(girkonsoll og det innenfor, med varmeanlegget) Det er montert et bilbelte (dvs til fører), tepper, dørtrekk o.l. mangler. Blir bilen godkjent slik?

nei det blir den ikke;)

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stryker, mangler deler av dash=sikkert non skarpe kanter, mangler seter=er reg og typegodkjent med 5 sitteplasser, belter=alle 5 skal sjekkes og virke, ville mont seter og muligens dash`n som mangler samt belter så burde det du nevner gli mellom

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stryker, mangler deler av dash=sikkert non skarpe kanter, mangler seter=er reg og typegodkjent med 5 sitteplasser, belter=alle 5 skal sjekkes og virke, ville mont seter og muligens dash`n som mangler samt belter så burde det du nevner gli mellom

Kan jeg bekrefte, bilen var på EU, alt var ok men jeg må inn på etter-kontroll for å vise bilen når den er ferdig bygget. Først da får jeg papirene. :)

Takk for alle svar :partyon

Lenke til kommentar
Del på andre sider