Gå til innhold

ombyggnings pris liste.

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

Husk at på E36 M3 motor`n er det vanos, denne må også fjernes.. tror ikke du må opp i 400k men du må nok fort regne med over 100k kun på motoren. og sikkert 100k på bremser, understell o.l

Hvorfor fjerne vanos? :rolleyes:

 

Til trådstarter; Anbefaler deg å kikke på bla. forumet til Pure Performance Factory i sverige. Siden finner du her.

Slenger du nok kronasje på bordet henter disse gutta den effekten du måtte ønske. (nesten da :wonder)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til trådstarter; Anbefaler deg å kikke på bla. forumet til Pure Performance Factory i sverige. Siden finner du her.

Slenger du nok kronasje på bordet henter disse gutta den effekten du måtte ønske. (nesten da :wonder)

hmm, takk.. mn har ikke penger da.. ikke mye.. så må nok gjør det meste sjøl. å få hjelp på jobben og av venner liksom... så mange deler blir sikkert ikke nye..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja da kan du bare glemme 600hk.. men kjøp dej en 325 å begynn med denne:) da har du en bil med potensiale.. du kan jo bygge den om til 2,7 liter og kjøpe et gromt understell, så når du har nok kunnskap å kjøreferdigheter kan du turbokonvertere den.. Det gjelder å ikke bygge over evne.. Det er lite vits å ha en bil med 5-600 hk som du har påkostet x antal hundretusen visst du ikke kan å bruke den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja da kan du bare glemme 600hk.. men kjøp dej en 325 å begynn med denne:) da har du en bil med potensiale.. du kan jo bygge den om til 2,7 liter og kjøpe et gromt understell, så når du har nok kunnskap å kjøreferdigheter kan du turbokonvertere den.. Det gjelder å ikke bygge over evne.. Det er lite vits å ha en bil med 5-600 hk som du har påkostet x antal hundretusen visst du ikke kan å bruke den..

 

Nettopp! Det er ALTFOR mange som trimmer og trimmer og skal ha max hk, men å handere bil kan de ikke! De villeste gutta på f.eks Gatebil har ikke mer enn 350-400hk og ligger på full skur gjennom alle svinger, over alt.(Ser bort fra extreme profiler som Hafsengen, VS, Pedern osv).

Jeg selv tror jeg har mer enn nok med å handtere en 325 turbo.

 

hmm, mn vil ha m3 motor fra e36.. er så mange som har 325 motor... vil ha noe som ikke er vanelig.. vil ha en bil.. som folk kjenner at.. mn 300 hk holder mye i starten det..

 

Du sier du vil ha M3 (S50) fra E36 kun fordi "alle" har 325 (M20)? Da skal jeg være den første til å fortelle deg at alt som er sjelden er DYRT! Liten deletilgang. Og alt det står et ///M merke oppå koster skjorta!

No offence her, men her snakker vi om summer med ihvertfall fem nuller! Og du er 15 år... Et ærlig råd: Sett deg GODT inn i ting før du skal ut å bokse med de store. Start heller med en motor i ung alder. Plukk den helt fra hverandre og sett sett den sammen igjen - og start opp. Da er du godt på vei. Men det er det søren ikke mange "ungdommer" som klarer.

 

Peace out.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=2259 etter et kjappt søk fant jeg denne.

Jeg vet ikke hva man må ut med til vanlig for en S52B32, men det er vertfall dyre motorer. Du får helt sikkert tak i billigere motorer enn akkurat denne, men til sammenligning får du en E36 325 motor(M52B25) til 14000 hos http://www.koed.dk

Å det er komplette ombyggingskit med stortsett alt du trenger..

 

Edit:

Å som oddis sier er det mye billigere deler til enten en M20 eller en M50/52 motor kontra S-motorene.

Å deler kommer du til å trenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg helt enig med Oddis..! En bra S50 motor får du ikke under 25k. så kommer utgifter utover det igjen. da skal du sveise om innsug, ny bunnpanne (skal du ha 3.2 må du ha helt nytt tenningssystem) +++ Kan nesten garantere at du er kommet opp i 50k før du kan vri om nøkkelen. Men for all del, jeg skal ikke ta motet fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at de aller fleste vil klare seg med under 200hk i en så lett bil som E30 til å begynne med...

Har selv en bil som veier noe det samme, kanskje litt mindre, med omlag 300hk. Man blir jo vant til det, men det er sjelden man kan utnytte effekten noe særlig. Med denne effekten drar bilen som et lokomotiv fra 100km/t til 200km/t... Man bør absolutt ha respekt for effekten. Har hatt førerkort i fjorten år til høsten...

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klart helt fint å kjøre meg i hjæl med min M20B25 jeg hadde jeg. Bare flaks at det ikke gikk i gjøfta med noe annet enn fra bakdøra og bakover;) 325 går faktisk veldig bra. Du skal kunne kjøre denne bilen og.... Å starte med en 325 med et lettere modifisert understell vil gi deg frysninger oppover ryggen en god stund framover, for det er morro. Å ligge i 200 på E6 er ikke morro, det er svingene du skal være "et" med

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår