Gå til innhold

HASTER! 18" PÅ VECTRA B???!!!

Ranger emnet

Kalisto

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte med 215/35-18 på min Vectra som var senket 50mm foran og 40mm bak (justerbart senket). Inpresset var 40 eller 42 og det gikk helt fint, tok ikke i noen steder. Det skal også nevnes at bilen var veldig stiv, noe som hindret hjulene i å subbe i.

1996 Opel Vectra B (VE97581)

1992 Opel Astra GSi16V (HB48070) - SOLGT

1988 Opel Omega 3000 (RZ13965) - SOLGT

1988 Opel Omega 2.0i CD (JR17492) - SOLGT

1986 Opel Kadett GSi - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte felgan i dag! Det står 215/35 dekk på, og de er litt småe for felgene.. Men det er bare å være forsiktig med kanter ;) Forresten så passa de "like a glove" (bilen min er helt orginal) ;D

Og en siste ting, de var jævli rå på ;D bilen ble myyyye kulerer! alle kompissa mine blir å få hakeslepp ;) Cheers!

Sleng ut litt bilder da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

15.April er vel tidligst man kan legge om til sommerhjul? Isåfall blir jeg å legge opp bilder på dagen happyhappy

Var forresten god klaring med 18" så jeg tror 19" går greita på Vectra B, men det blir "off the record" da :P er ikke så lovlig ;)

Tenkte jeg skulle kjøpe senkesett da, på 40 millimeter i tillegg. Burde jeg kjøpe dempere i samme slengen eller? er det nødvendig?

Lurer på hvor lav bilen min kommer til å bli.. Er ikke så lurt me for lav bil her i Tromsø, dårlige veier ass:p

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.April er vel tidligst man kan legge om til sommerhjul? Isåfall blir jeg å legge opp bilder på dagen happyhappy

Er vel ikke noen dato for når en har lov til å legge om du til sommerdekk? Kan bruke sommerdekk hele året. Hvis det er forsvarlig.

Er jo derimot en regel om når en ikke har lov å kjøre med piggdekk lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider