Gå til innhold

Kjøpt meg A6 :)

Ranger emnet

bjellings

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kjøpt meg ny bil. Gleder meg som en unge til å hente den. Får den i neste uke en gang.... lenge å vente :(

Bilen er en 1998 Audi A6 Avant. 2,4 V6 165 hk. Alt utstyr utenom takluke og navigasjon.

a61.jpg

a63.jpg

a66.jpg

a65.jpg

a64.jpg

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk

Tror jeg skal bli fornøyd. Sitter her å tenker litt på hva jeg skal gjøre med den. Blir nok mest "billig" styling til å begynne med.

Lurer på om jeg skal skifte grillen, men er usikker på hvilken grill jeg skal velge. Noen tips?

Vurderer også øyelokk, men er litt usikker enda. Blir sansynligvis solfilm på rutene. Har også lyst til å lakkere ned fangerene, men det blir nok litt dyrt akkuratt nå.

Trenger noen tips til sider med styling. Både eksteriør og interiør.

Takk for tilbakemelding

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har der, gratulerer :)

Som dalheim sier ville jeg ikke hatt noe jallastyling. VIlle holdt den mest mulig clean. Blir veldig fint om du lakker helt ned og får på større felger. Jeg ville ikke bytta grill, i såfall ville jeg satt audi ringene på den nye grillen ;)

Audi 100 2,3E '91 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folket om krom speil? Felger glemte jeg og nevne i den andre posten. Enig at det må til, men så er det å velge rette typen. det er jo et hav av flotte felger der ute... Føler at det kanskje bør være 19'' på denne bilen. Problemet er bare at det er så dyrt..

Ang. grillen: Audi ringene skal selvsagt være på plass!

Er heller ikke fan av digre plastfangere så det kommer heller ikke til å bli montert.

Er mer ute etter den cleane looken som ble nevnt.

Noen som vet hvordan det vil se ut med 19'' uten å senke bilen? Er usikker på om jeg vil senke... Familiebil :) Jeg vil kunne bruke den uten å bekymre meg for om den slår ned i fartshumper ol.

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hva synes folket om krom speil? Felger glemte jeg og nevne i den andre posten. Enig at det må til, men så er det å velge rette typen. det er jo et hav av flotte felger der ute... Føler at det kanskje bør være 19'' på denne bilen. Problemet er bare at det er så dyrt..

Ang. grillen: Audi ringene skal selvsagt være på plass!

Er heller ikke fan av digre plastfangere så det kommer heller ikke til å bli montert.

Er mer ute etter den cleane looken som ble nevnt.

Noen som vet hvordan det vil se ut med 19'' uten å senke bilen? Er usikker på om jeg vil senke... Familiebil :) Jeg vil kunne bruke den uten å bekymre meg for om den slår ned i fartshumper ol.

Hei.

Har selv kjøpt meg en a6 avant 1.9 tdi for en tid tilbake. Denne så da ikke noe særlig ut da jeg hentet den,men MASSE utstyr.. Så da TopGun fikk hatt den i henda sine en tid er vi godt på vei.. Gjenstår mye enda,men tenkte å vise deg hvordan det ser ut med 19" uten senking.. Men er litt ny her,får ikke lagt til bilder..... kontakt meg på an-oestg@online.no ,så kan du få litt tips og råd-har gjort en del med bilen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at 2,4`ene kan ha et drøyt oljefobruk, så følg med på pinnen. Gått langt eller?

Det er ikke mye som skal til for å få en A6 til å se fet ut. Holder å lakkere den helt ned, og lakkere alle detaljer i bilens farge. Justerbart senkesett trenger heller ikke være så dyrt, og 18-19" felger gjør at bilen ser helrå ut :)

Men chrome speil har jeg aldri likt spesiellt. Greit nok når det sitter på S-serien som en del av helheten, men ikke på andre biler. Blir litt av det samme som m-tech og s-line logo. Greit nok hvis det allerede sitter der, men ville aldri satt det på, for det er ikke pent i mine øyne.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har kjørt 112000 km. Har nå hatt bilen i ca ei uke, og er veldig fornøyd. Var noe helt annet enn A4'en...

Har planer om å lakke ner fangerene. Fikk en pris når jeg kjøpte bilen - 7500kr. Synes det var litt drøyt...

Det står en Nokia handsfree i bilen (se bilde) . Noen som vet om det går ann å skifte ut selve holderen til en sony ericsson holder? Uten å skifte ut ledningene? Hvor selger de evt. dette?

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider