Skrotnisse Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Har etter mye tenking sånn halvveis bestemt meg for å prøve og selge prosjektet mitt. venter heller litt til jeg har råd til mer enn en tennplugg i uka. med denne fremgangen er jeg ferdig i 2007... Utgangspukt b21et Følgende som er gjort: -Blokk borret til 2.2 (94mm) -blokk høvlet 2,5mm -nye mahle 93,93mm stempler montert -veiv og råder er balansert -alle lagre byttet -nye spesiallagede rådebolter -motorblokka er under lakkering nå (org.volvorød) -alle deler til motor kan følge med(nye simringer, pakninger, dynamo, alle deksler og div. er glassblåst) -letta og balansert svinghjul -tåler 350hk/1.5 bar har også div. topper liggende som følger motoren.. Sikkert glemt noe i farta, legger ved et bilde...gi et bud eller send meg en pm Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Interessen er stor fra min side, men jeg har neppe råd.. prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 høres fint ut, men jeg kan ikke mekke :( hvem har lyst å bygge en b234ft for meg da? dvs 1995' ft blokk + stempler og topp fra b234. det gir 300hk/350nm i følge ovlov.net folkene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 uten turbo. da blir det dyr motor Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by DaButcher høres fint ut, men jeg kan ikke mekke :( hvem har lyst å bygge en b234ft for meg da? dvs 1995' ft blokk + stempler og topp fra b234. det gir 300hk/350nm i følge ovlov.net folkene. Har det noe som helst med saken å gjøre? hold dere til topicen jævla mopedrånere!!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 får vel noe sånt som dobbelt så mye hk som du drømmer om så ikke kall meg mopedråner men vi dropper det her motor greine her. DaButcher: start en ny en et annet sted Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 sikta ikke til deg, men dabutcher. ingen vits og skryte om de våte motordrømmene sine i min tråd som handler om min motor som jeg skal selge...motoren din er sikkert fin den..kan jo lage en tråd og presentere prosjektet ditt foreksempel?! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Så, så... Ikke bli så fort hissig da! ;) ca. pris på blokka di da thomas?? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Jeg selger alt foruhhmmwhat?9000kr. alt untatt turbo, manifold og motorstyring følger med....dette finner man i billisten eller på høggern i sverige. kan bruke 740-innsprut! Synes dette er altfor billig for en ny(overhalt) motor jeg da.....(følger med to topper forresten) 95918451 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 skrotnisse : syns ikke prisen var så dum jeg..er tydlig folk som ikke vet hva det koster å overhale en motor som uttaler seg.. har akkurat kjøpt ny motor selv, ga 11000kr (men jeg kjente typen bra), med følgende spec 230 blokk (940) 940TIC stempel, steg 1 boring porta 940tic genrør plana og porta topp, av skinne gutta nye lager og pakkninger i hele motoren vektjusterte råder polert og avbalansert veiv komplett ledningsnett, med 1BSR chip, 1 GSR chip og en org chip, og tre hjerner. nytt remhjul i alu++ gamle innspruten til han som eier den grønne 242'n som stod i Bilsport fikk også en OD kasse for 1000kr og tillegsinnsprut for 1400kr dette er jo ultra billig, men jeg kjente typen.. så prisen du forlanger er helt i følge markedet :D :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 fikk seff ikke med turbo og IC, ig eksos... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg