DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hei, har noen en 242 bakskjerm, h.s.? må være bulkfri og uten noe nevneverdig rust. ps. nye typen (lykter rundt hjørnet!). 244 skjermer passer ikke! kommandofangeren revnet som kjeks! det var også den som tok skjermen min :S mao. med vanlig fanger, tror jeg dette hadde gått helt fint! (de går jo ikke rundt hjørnet på samme måte). http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/volvo242_crashed_2/bakhs2.jpg http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/volvo242_crashed_2/bakvs.jpg Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 fått deg en trøkk? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 fått deg en trøkk? ja, men bilen også!! Sladding med henger er ikke bra, i tilfelle noen lurte! ps. før dere mobber, så var det ikke jeg som var bak rattet! var en yrkessjåfør, som mener det er noe gale med hengeren (utlånshenger). bilen begynte å sladde på bakhjulene i 50km/t i nedoverbakke, uten sving.. kan nesten virke som hjulene på hengeren låste seg på ene siden, elns.. men, men.. det var en skummel opplevelse iallefall, som heldigvis ikke gikk værre enn den gikk! matrielle skader kan alltids erstattes. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 så grusomt! :scared Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 så grusomt! :scared ja, vet.. men.. ja.. kunne gått værre.. men jeg får nok mareritt i natt! (mener det seriøst altså, hehe).. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 kjedelig når sånt skjer, og ikke så mye bedre når du selv ikke har skyld i hendelsen. Dette ordner du kjapt Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 kjedelig når sånt skjer, og ikke så mye bedre når du selv ikke har skyld i hendelsen. Dette ordner du kjapt ja, vet... kan være det går å slå ut og sparkle.. vet ikke.... jeg bare var helt ute, pga. adrenalinkick.. Trodde vi skulle dø hele gjengen, når vi gikk sidelengs mot fjellveggen og hengeren så ut som den skulle skvise oss. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke moro det der nei! Ingen skader på folk eller noe? Er jo det beste det, som sagt så kan jo materiellet alltids byttes ut....:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke moro det der nei! Ingen skader på folk eller noe? Er jo det beste det, som sagt så kan jo materiellet alltids byttes ut....:) nei, det er det jeg tenker... Selvsagt en kjip hendelse, men.. alle er uskadet. Akkuratt nå er jeg lei av bil... bare tanken på å få fikset bakskjermen, fangeren, etc.. Følelsen forsvinner vel i morgen. jeg er vel bare på nedtur fra adrenalinkicket. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ser ut som du kunne retta skjermen... Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 nei, det er det jeg tenker... Selvsagt en kjip hendelse, men.. alle er uskadet. Akkuratt nå er jeg lei av bil... bare tanken på å få fikset bakskjermen, fangeren, etc.. Følelsen forsvinner vel i morgen. jeg er vel bare på nedtur fra adrenalinkicket. Hehe ja..bare å få slægan nå. Tror det går fint å slå ut+sparkel også, men....blir jo ikke som en ny skjerm da!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hehe ja..bare å få slægan nå. Tror det går fint å slå ut+sparkel også, men....blir jo ikke som en ny skjerm da!;) mao. må jeg nok bytte.. kanskje jeg kan finne en i sverige, om ingen har i norge. vet noen om det går ann å få perfekt med å skjøte en 244 skjerm med 242'en? jeg har ikke sett sånøye... men tror all skaden er under list. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Sladde med henger er skummelt det, når du ikke kan det eller det er uforberedt... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Sikkert ikke så lett å få tak i en bakskjerm til den modellen du har. Ekke mange igjen for å si det sånn. Som sagt, leit at dette skjedde på den ellers så fine bilen din. Sleeperaktig den kjerra di, og det liker vi. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 det der er jo ikke vanskelig å rette opp.. jeg viste bildet til en biloppretter/lakkerer... han sier det er veldig enkelt å fikse slikt.. sveise en krok i skaden og dra ut bulken, eller bank den ut fra innersiden så tar man en "karrosserihammer" å banker platen fin.. så er det bare å pusse, sparkle litt å deretter lakke Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg