Torak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg vet at dette har vært oppe før, men fant ingen ordentlige svar når jeg søkte etter det jeg lurte på. Går det ann å få godkjent en 91 mod 244 GL (da i dette tilfelle min) med en B230FT, 3" JT og 40mm senkesett(muligens 35mm, men husker ikke i farten)? Takker for alle gode svar! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 du må ha katalysator i hvertfall.. ellers kan jeg ikke tor det skulle dumme opp noe problemer.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja, og katalysatoren jeg trenger koster flesk? hørte med en lokal mann som er inn i dette, og han sa jeg måtte ha racingkatalysator? den skulle visstnok koste rundt 10k? det var noe grønnjævlig dyrt. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja, og katalysatoren jeg trenger koster flesk? hørte med en lokal mann som er inn i dette, og han sa jeg måtte ha racingkatalysator? den skulle visstnok koste rundt 10k? det var noe grønnjævlig dyrt. går det ikke ann å lage overgang til den orginale og fjerne den etter kontrollen da? Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Mulig det. Er det mye jobb da? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 går det ikke ann å lage overgang til den orginale og fjerne den etter kontrollen da? det er ikke lov d Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jaha, da var den strøket. Men er det noen som vet noe spesifikk om hvilken kat jeg trenger?`Må den koste sååå mye? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 du får jo racekat på ebay for LITE penger. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 thorshov hadde no universal katalysatorer i 2,5" til en billig penge, mulig dem skaffer 3" også.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 til og med biltema selger noe billige jallagreier, som kan brukes til godkjenning. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Nå begynner det virkelig å hjelpe på her. Tenkte jeg kanskje bare kjøper no billig ræl som jeg tar av igjen etter godkjenning. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 For å få godkjent senkinga må du ha TÜV-papirer! Men det visste du vel smarten! :P Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 For å få godkjent senkinga må du ha TÜV-papirer! Men det visste du vel smarten! :P Ja takk lille mann uten motor.. Problemet er at jeg ikke har papirer på senkesettet, hadde jeg hatt det så hadde alt vært gull og stas. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Syns nå man stadig ser reklame for billige 3" racekat`er i bilblader jeg... Lån papirr på senkesettet av "naboen" Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har papirer på 45mm Lesjöfors, er du snill så kan du få låne dem! :) Hvis du har 45mm da... Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg