Lynvingen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 komme å bygge om 8v'n min fra kjetronic til noe mer moro? :p Vet om en 8v motor med dreide stempler og kromma topp som bare står.. skulle stått i blen min men ville ha 16v gti motor og bygge opp i stedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 dette er noe av det heftikste jeg har sett, stå på, og forsett med bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vegar, jeg veit du liker bilen min.. hehe.. Vi får se hva det blir av den etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 komme å bygge om 8v'n min fra kjetronic til noe mer moro? :p Mer morro i din tar vi til vinteren ;) Keskil:Blir arti når snøen forsvinner.... da er det bare å skrike ut så skal jeg være med å prøve detta Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Keskil:Blir arti når snøen forsvinner.... da er det bare å skrike ut så skal jeg være med å prøve detta Skulle ikke du være kartleser a? Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Da er bilen lufta for første gang i år, kommer seg nå gitt.. Blitt helt ferdig med eksosen også, 3" er trangt på en ener gitt ;) Tok ikkeno bilde av bakpotta da. men det var litt jobb å få plassert den også Og tro meg, denna plata trenger jeg, Riktignok så er plata det laveste pungtet, men jeg målte fra bakken til den.. Det er ca 5cm. og den har slått nedi mer enn en gang Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Da har jeg plukka ut nye felger også, Var å så på dem og tok bilde igår Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 nydeling bil;) like felgen du:P lykke til vider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 updates? få se hvordan du kobler til ms`en da? bruker hallsensor v? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Oppkoblinga av MS har du vel sett? Er ikke så mye å se på bilder av motorummet egentlig, da dette ikke direkte er pent lagt opp.. Men det er koblet på denne måten: Bruker signal fra hallgiveren ja, Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skjer ikke så mye om dagen, er egentlig ganske lei... Har fått tak i MSD tenning , men er litt usikker på om jeg skal montere det med en gang.. Eneste å se frem til nå er test på bane 2.mai. Har kasta inn ett luftfilter jeg fant (sto på en mazda som skal vrakes) men jeg må vel flytte filtret litt tror jeg Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Si hva dere syns da folkens.... Hvis ikke fader bare tråden vekk......... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg tenkte mest på hvordan du koblet det til og hva du bruker som sensor for stempel nr1 på topp.. og hvordan du har koblet dette til tennings modul.. ser da ikke ille ut dette.. få se et oversiktsbilde da? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg tenkte mest på hvordan du koblet det til og hva du bruker som sensor for stempel nr1 på topp.. og hvordan du har koblet dette til tennings modul.. ser da ikke ille ut dette.. få se et oversiktsbilde da? :) Står jo at han bruker signalet fra Hallgiveren. Keskil:Må få skrudd ferdig nå så det blir action den 2.dre mai ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 wolla rudi... Ja, jeg tar trigger signal fra hallgiveren.. det du kan gjøre er å kjøpe deg ett hjul du setter på veiva å lage signal derfra.. men det er mye lettere å kjøre fra hallgiveren... Hvis du har en hel dag kan jeg forklare deg;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg