Keskil Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 kult prosjekt :) du får ta deg en tur innom strømmen i kveld om du kan ;) du var vel innom i går? gikk bra så jeg ;) Jeg var innom der en liten tur ja, før jeg dro opp for å veie bilen... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 ja, mener det var deg se;) du får se etter en VOlvo 740, sølv. men EIker foran og stål bak :P grep \ burning. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Satt på med den i dag, og hei hvor det gikk! Utrolig bra respons i bilen, var sykt morro å sitte på! Stå på Eskil! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Resultat av dagens kjøring er girkassehavari, 5te giret blei plutselig borte under pen kjøring i 90 på motorveien ved olavsgaard... Noen som vil kjøpe bilen? Bud ønskes.. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Resultat av dagens kjøring er girkassehavari, 5te giret blei plutselig borte under pen kjøring i 90 på motorveien ved olavsgaard...Noen som vil kjøpe bilen? Bud ønskes.. kan ikke gi opp nå eskild.. :deng Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kan ikke gi opp nå eskild.. :deng Har ikke gitt opp, er bare dritt lei;) Henter nye deler i morra... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Resultat av dagens kjøring er girkassehavari, 5te giret blei plutselig borte under pen kjøring i 90 på motorveien ved olavsgaard...Noen som vil kjøpe bilen? Bud ønskes.. mye vil du ha for bilen da? bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 mye vil du ha for bilen da?bytte? Spørs veldi hva du vil bytte i, og hva jeg vil ha for bilen er nok mer enn hva folk flest vil gi... Nå kjøpte jeg en corrado g60 ista for å ta kassa fra den... Også kommer det nye coilovere i slutten av uka tror jeg. Så bilen begynner å koste meg ganske mye. Riktignok var corrado'n vrak, men den var jo ikke gratis.. Så hvis noen trenger no corrado g60 deler så skrik ut.. litt usikker på hva jeg skal selge ennå, men bare å spørre.. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hei hei lurte på hvordan venstre forskjerm så ut. er den hel nokk til bilcross?? bulker ingen hindring bare passformen er sån ca.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hei hei lurte på hvordan venstre forskjerm så ut. er den hel nokk til bilcross??bulker ingen hindring bare passformen er sån ca.. Den er ikke der, han jeg kjøpte den av hadde solgt den, døra på venstre side og dashbordet.. Baksetene har jeg solgt selv... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Spørs veldi hva du vil bytte i, og hva jeg vil ha for bilen er nok mer enn hva folk flest vil gi... Nå kjøpte jeg en corrado g60 ista for å ta kassa fra den... Også kommer det nye coilovere i slutten av uka tror jeg. Så bilen begynner å koste meg ganske mye. Riktignok var corrado'n vrak, men den var jo ikke gratis.. Så hvis noen trenger no corrado g60 deler så skrik ut.. litt usikker på hva jeg skal selge ennå, men bare å spørre.. javel. jeg har en g2 gti 16v(1,8). gått 136.000 mener jeg det står! recarostoler som nesten akkurat er kjøpt inn til ca ti tusen. 99%rustfri. er såvidt det er lakkrust på førerdør. og litt der demperene til baklokket kommer ned til karrosseriet.sånne gummiknotter som gnager. angeleyes,senking,orgsota gti baklys,audi sportsratt,større innsug,greenfilter.ny toppdekselpakning.kjøpt ny løftere til bakluke og panser i kromutførelse.. trenger et strøk med lakk. hvertfall polering:) kjøpte denne bilen av en 80! år gammel kar som hadde bygget den om til gti,så den er ikke rævkjørt.hehe. ikkeno tikking og ulyder i motor.bruker ikke olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har egentlig hatt alt for mange mk2 golfer... så det vel ikkeno stor interesse for den.. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hehe,det er greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Resultat av dagens kjøring er girkassehavari, 5te giret blei plutselig borte under pen kjøring i 90 på motorveien ved olavsgaard...Noen som vil kjøpe bilen? Bud ønskes.. Hva er pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hadde helt glemt tråden her jeg.. Det har skjedd litt siden sist. Ny turbo, ny cooler, nytt innsug, nytt sprut, ny sperre, bur osv osv.. For dere som så hvordan den gikk før.. her er den nye kurven og den gamle oppå hverandre Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg