Keskil Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Da sitter hjula på bilen, syns ikke det blei så ille egentlig... Eneste er vel at jeg kunne gått litt breiere bak. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Slenger ut ett bildet til.... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 nice.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Å herlighet, najs ass! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Don: Nå gleder jeg meg... Skal vi bytte bil ell? hehehehe Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Fordi ingen andre skriver no så får jeg skrive litt da... jeg ser jo nå at jeg har alt for små bremser.... Kanskje ikke så lett å se på dette bilde men Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Synes bilen ser bra ut jeg :) Kanskje litt mere senk eller space hjula bittelitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Dagen i dag gikk med til å montere skivebremser bak.... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Helt sjeft! Ikke lenge til kjøring heller nå kompiss! Blir bra å få testa dyret! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Da sitter hjula på bilen, syns ikke det blei så ille egentlig... Eneste er vel at jeg kunne gått litt breiere bak. DE gjorde seg på bilen de hjula der :) Laitt rallystuk, :D Cool! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Mhm, så absolutt! Passer resten av stuket ditt og keskil;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Du skulle ikke tatt opp noen hull eller spalter i skliplata di? Jeg tenker på at olja kanskje ikke får nødvendig kjøling der. Eller du kan jo legge opp sånn "tørketrommelslange" de bruker til bremsene på banebiler. Med turbo og masse ekstra belastning vil nok olja trenge all den kjølinga den kan få. Hvis du ikke har oljekjøler da? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det ikke oljekjøler originalt på 1'erne a? Hvis ikke bør du vel få tak i en;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg har orginal oljekjøler som blir kjølt ned av vannet, ikke den som ofte sitter på enere... Jeg tror ikke det vil bli så varmt der, får se litt hvordan det blir når jeg får inn oljetempføler på den.. Har ikke fått gjort no de siste dagen, har vært for mye mas og tull.. eneste jeg har fått gjort er å handle litt deler... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ahh, kommer seg! Får man se et hydraulisk håndbrekk snart og?;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg