Keskil Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ahh, kommer seg! Får man se et hydraulisk håndbrekk snart og?;) Hehe, vi får se på det... Det ligger på vent. Blir nok bare vanlige brekkwire til å begynne med... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Idag blei det seint, har gjort om endel på bremsesystemet på bilen. Orginalt har den jo diagonalt delte kretser, men for å kunne montere ventilen var det en fordel å dele kretsene til foran og bak. Også har jeg tatt bort det ene bremserøret som går bakover, så nå går det bare ett rør fra masterpumpe, inn i bilen og videre til et T-stykke på bakstillinga Ventilen fikk en grei plassering litt bak setene mitt i bilen. Blei ikkeno bilde av det idag... Må si takk til Bårding som kom halv3 i natt for å hjelpe meg å lufte bremser blah Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe, bårdern kom halv 3? hehe... Trodde dere hadde full fest hos daniel i går jeg!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Idag fikk jeg tatt bilde av ventilen... Grunn til at jeg monterte den er fordi bilen ikke har lasteventil og derfor får jeg alt for mye bremser bak... Noen som forresten så meg på streetmeet idag, jeg dro forbi der ett par ganger.. Hadde ett par som maste om å få sitte på der, så det blei mer kjøring enn titting;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Da blei det banekjøring igår da;) Det gikk ganske greit mot slutten.. Hadde ett lite uhell så jeg blei tauet av banen... Men det var bare en ledning som hadde hoppet av.. Fikk ikke tatt no spes mer bilder egentlig.. Bilen holdt ca 3-5 runder hver gang før jeg måtte inn å la bremsene kjøle seg ned litt.. Også har jeg ett understell som gjør at jeg ikke har en mulighet til å henge på i svinga.. Men den fungerer helt greit på sletta;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kul bil Eskild.. Digger denne hver gang jeg ser den på verkstedet.. Bilen kledde de nye felgene osgå etter min mening.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Idag fikk jeg tatt bilde av ventilen... Grunn til at jeg monterte den er fordi bilen ikke har lasteventil og derfor får jeg alt for mye bremser bak... Noen som forresten så meg på streetmeet idag, jeg dro forbi der ett par ganger.. Hadde ett par som maste om å få sitte på der, så det blei mer kjøring enn titting;) Så kjøre for bi , gikk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Da har jeg fått to nye like stoler til bilen... henter dem enten søndag eller mandag;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nye stoler og nå, helt på shoppern om dagen nå!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nye stoler og nå, helt på shoppern om dagen nå!;) har aldri vært så blakk som jeg er nå jeg, men jeg må kjøre med reklame på bilen da.. hehe. Det er litt go deal for meg;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Da har jeg vært på vekta idag, 880 kilo uten fører Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Du blei spotta på skedsmokorset idag.. Stikk innom oss neste gang du er forbi da :P Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Du blei spotta på skedsmokorset idag.. Stikk innom oss neste gang du er forbi da :P prøvde å ta han igjen, men ei gammal tante i bilen foran var visst ikke enig.. :driving Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 prøvde å ta han igjen, men ei gammal tante i bilen foran var visst ikke enig.. :driving Det var en Skyline en Impresa og en M3 som også prøvde å ta meg igjen igår, dem klarte det ikke dem heller;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 kult prosjekt :) du får ta deg en tur innom strømmen i kveld om du kan ;) du var vel innom i går? gikk bra så jeg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg