Gå til innhold

Mk1 16vT

Ranger emnet

Keskil

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag blei det seint,

har gjort om endel på bremsesystemet på bilen.

Orginalt har den jo diagonalt delte kretser, men for å kunne montere ventilen var det en fordel å dele kretsene til foran og bak.

Også har jeg tatt bort det ene bremserøret som går bakover, så nå går det bare ett rør fra masterpumpe, inn i bilen og videre til et T-stykke på bakstillinga

dsc002680sm.jpg

Ventilen fikk en grei plassering litt bak setene mitt i bilen.

Blei ikkeno bilde av det idag...

Må si takk til Bårding som kom halv3 i natt for å hjelpe meg å lufte bremser blah

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg tatt bilde av ventilen...

17vs2.jpg

Grunn til at jeg monterte den er fordi bilen ikke har lasteventil og derfor får jeg alt for mye bremser bak...

Noen som forresten så meg på streetmeet idag, jeg dro forbi der ett par ganger.. Hadde ett par som maste om å få sitte på der, så det blei mer kjøring enn titting;)

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei det banekjøring igår da;)

Det gikk ganske greit mot slutten..

Hadde ett lite uhell så jeg blei tauet av banen...

tauing8vu.jpg

Men det var bare en ledning som hadde hoppet av..

Fikk ikke tatt no spes mer bilder egentlig..

banekjring19fn.jpg

Bilen holdt ca 3-5 runder hver gang før jeg måtte inn å la bremsene kjøle seg ned litt..

Også har jeg ett understell som gjør at jeg ikke har en mulighet til å henge på i svinga..

Men den fungerer helt greit på sletta;)

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg tatt bilde av ventilen...

17vs2.jpg

Grunn til at jeg monterte den er fordi bilen ikke har lasteventil og derfor får jeg alt for mye bremser bak...

Noen som forresten så meg på streetmeet idag, jeg dro forbi der ett par ganger.. Hadde ett par som maste om å få sitte på der, så det blei mer kjøring enn titting;)

Så kjøre for bi , gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider