C_D_R Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hei, tror drivstoffpumpa har tatt kvelden, og da trenger jeg jo en ny. Men så ser jeg rundt og på mekonomen koster det 2300,- mens på biltema koster det 350kr! Åssen kan det være så syk forskjell, men det som er dumt er at de på biltema står bare på b4, og jeg har b3. Hadde den på biltema passet eller må jeg betale blodpris i forhold på mekonomen? Eller et annet sted. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er ikke noe k-jet innsprut på den audien din vel? B4 er jo modellen etter din Audi. Om bensintrykket/lowrate er samme så kan du jo bruke pumpen. Om ikke så får du kjøpe deg en walbro på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Plukk en fra en gammel Audi eller VW med forgasser, er samme pumpene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Min har det k-jetronic opplegget, passer pumper fra modeller med forgasser da? Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Min har det k-jetronic opplegget, passer pumper fra modeller med forgasser da? Om du har K-Jet så passer den ikke nei. Trodde du hadde 1.8S da det står det i signaturen din! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Om du har k-jet så forklarer jo det prisen på pumpen. De pumpene leverer mye høyere trykk enn vanlige pumper. Bensintrykket på k-jet er 7.5 bar elelr noe om jeg ikke tar feil. Du kan iallefall bruke pumpe fra alle biler med k-jet. Jeg har en liggende fra en golf2 16v. Gi bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Har 1,8S men det er ikke forgasser på den. Trodde det var k-jet jeg da. Hva er det da? Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Har 1,8S men det er ikke forgasser på den. Trodde det var k-jet jeg da. Hva er det da? Monopoint / monojetronic? Har du 90 hk? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Er 90hk hvertfall. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Er 90hk hvertfall. Les av motorkoden på blokka, er da mye enklere å fastslå hva du har. Om du har 90 hk vil jeg tro du han monopoint, 1.8 med monop. / Keihin-forgasser har 90 hk. Pumpa til forgasser leverer et trykk på ca 0,3 bar, mens den til monop. har et trykk på ca 1 bar. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvor på blokka står motorkoden? Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Foran fordeleren står det noen bokstaver og tall på et plant felt på blokka, eks. *NE 023 576* Det er da bokstavene som er av interesse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg