sqrensen Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har en Omega A som jeg har bytta kardang klokke på. Den gammle klokka hadde diff. brems. Men det er det ikke på den jeg bruker nå. Er den ødelagt, eller er det en måte å få fikset dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TURBOLOVER Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 har en diff.brems. jeg kan selge deg. den sitter på bil, så den kan prøves hvis det er interessant? tom erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqrensen Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Kanskje det.... Hvor mye skal du ha for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TURBOLOVER Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 1000,- kunne jeg ha tenkt meg. eller hele bilen for 2000,- uten motor og gir. den er skadet i front. er en org. 2,4 i cd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Obs, det er liten og stor type diff på omega a. De passer ikke rett over, må i grunn bytte hele bakhjulsopphenget.. Diffbrems på 2.4? Hmm, det er ikke vanlig.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqrensen Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Vet ikke om det passer på bilen min jeg.... Jeg har en 2.0i Uansett så får jeg ikke kjøpt nå, eu - godkjenning på trappene nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg