KennethA Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Tok inn batteriet for å lade det i natt og, i dag funket ikke måleren. Har ikke gjort no annerledes med koblingene. Motoren går fint, ikke no ulyd. Blir heller ikke for varm, er ikke kald. Har sjekka sikringer. Hva er galt? Dårlig kontakt bak dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Dårlig kontakt på føleren eller bak instrumentet Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 tja.. muligens skumpa borti kontakten i motor rommet ellno sånt.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_Quattro Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har akkuratt samme problem med min, men eg finner heller ikkje ut ka da e doh Men eg trur muligens eg har ledningsbrudd eller noke... målaren funker når eg setter strøm på den direkte... så er ikkje målaren som er fuck i alle fall... Siter 1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan 1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x) 1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X) 1990 Audi 90 2.3E Quattro(X) 1991 Audi 90 2.3E Quattro (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg