Gå til innhold

Forfalskning av personalia!

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gått og banka driten ut av noen. Seriøst. Eneste språket de rævknullende bananhodene forstår DO *slå med balltre* YOU *spark* UNDERSTAND *spark* THE *balltre* WORDS *piss på dem* THAT *balltre* ARE *balltre* COMING *slå* OUT *balltre* OF *balltre* MY *balltre* MOUTH? *balltre*

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel...jeg har sendt all dokumentasjon til SI og de sier bare SORRY MCFLURRY POLITIET MÅ SELV SENDE OSS EN BEKREFTELSE FOR Å TREKKE TILBAKE KRAVET..INNTIL DA BLIR DU TRUKKET 2200KR FRA LØNNA DI HVER MND!

snakket med politistasjonen i nærheten av meg igjen og forklarte at jeg ikke har tid til å drive med dette og slikt så sier dem VEL DA FÅR DU BARE BETALE DA!

Hehe, faen for en gjeng.. Men du må vel bare ringe og plage de til de blir lei av deg, kanskje det hjelper? Hvis du merker at de kjenner igjen navnet ditt når du ringer, så oppgir du et lignende og sier de på sentralbordet må ha hørt feil hvis de reagerer..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...jeg har sendt all dokumentasjon til SI og de sier bare SORRY MCFLURRY POLITIET MÅ SELV SENDE OSS EN BEKREFTELSE FOR Å TREKKE TILBAKE KRAVET..INNTIL DA BLIR DU TRUKKET 2200KR FRA LØNNA DI HVER MND!

snakket med politistasjonen i nærheten av meg igjen og forklarte at jeg ikke har tid til å drive med dette og slikt så sier dem VEL DA FÅR DU BARE BETALE DA!

herregud!

hva svarer du da??

du må jo da rive kjeft som faen og si til den som sier detta at du anmelder han pesonlig! spør navn og hvor han bor og gjerne hva de støgge barna hans heter!

MÅ bruke kjeften som faen! politiet biter ikke! har selv brukt skikkelig kjeft på de og det er det ENESTE som hjelper! ikke bare si jajaja...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud!

hva svarer du da??

du må jo da rive kjeft som faen og si til den som sier detta at du anmelder han pesonlig! spør navn og hvor han bor og gjerne hva de støgge barna hans heter!

MÅ bruke kjeften som faen! politiet biter ikke! har selv brukt skikkelig kjeft på de og det er det ENESTE som hjelper! ikke bare si jajaja...

prøvde å kjefte ett par ganger..endte bare opp med at vedkommende på SI la på tlf...hmm...skal få svar på mandag....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst kontakt forbrukarrådet, forklar allt korleis det har skjedd, ha alle papir i orden. Så seier dei ka du skal gjera, så går du personlig til politiet, seier at du har kontakta forbrukarrådet og gir beskjed om at du har prøvd å fått fiksa dette på ein vennleg måte, men no har du fått nok og går drastisk til verks...

Også må du følga det forbrukarrådet seier, ikkje som politiet seier...

For dei kan dra saka lengere ut i tid...

Med ein gang du får ting i statistikk (registrert) så får dei fleste opp farten har eg erfaring med, har hatt litt trøbbel med forskjellig, og du må ringa rundt vera oppfinnsom, få luska ut info av personar som ikkje heilt har lov til å sei ting...

Forbrukarrådet seier at dei ikkje kan ta saka viss du har politianmeldt det, så eg ville ikkje sagt at det var politianmeldt før...

Gi politiet det meste du vil gi dei beskjed om svart på kvit... Da har du kopi sjølv av det og kan vise til det seinare....

Eg har hatt trøbbel med inkasso for 29,90 kr fra sverige, som økte til over 1000 kr... for noke som eg aldri hadde bestilt, fekk lovnad på lovnad om at saken var ute av verden...

Verken firmaet eller inkassoselskapet kunne gjera noko meinte dei, heilt til eg visste til at dei var rapportert i dataregisteret, brønnøysundsreg og forbrukarrådet pga. saka. Og eg var litt kvass i tonen til dei (sakleg, men meget kvass). Då kunne selskapet og inkassobyrået sletta heile saka, for dei hadde null bevis mot meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 hjelper deg....

Gå til forbrukerrådet og spør om råd.

True de det gjelder med tv2 hjelper deg.

Møt opp på kontorene og bruk kjeft til du blir hås i halsen, sånn kan de ikke få lov til å behandle deg...

Lykke til, og kom med opdateringer.

Meget interessant sak du har her.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider