Mad_Maxx Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg hadde gått og banka driten ut av noen. Seriøst. Eneste språket de rævknullende bananhodene forstår DO *slå med balltre* YOU *spark* UNDERSTAND *spark* THE *balltre* WORDS *piss på dem* THAT *balltre* ARE *balltre* COMING *slå* OUT *balltre* OF *balltre* MY *balltre* MOUTH? *balltre* Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 TV2 Hjelper Deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Vg Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 vel...jeg har sendt all dokumentasjon til SI og de sier bare SORRY MCFLURRY POLITIET MÅ SELV SENDE OSS EN BEKREFTELSE FOR Å TREKKE TILBAKE KRAVET..INNTIL DA BLIR DU TRUKKET 2200KR FRA LØNNA DI HVER MND! snakket med politistasjonen i nærheten av meg igjen og forklarte at jeg ikke har tid til å drive med dette og slikt så sier dem VEL DA FÅR DU BARE BETALE DA! Hehe, faen for en gjeng.. Men du må vel bare ringe og plage de til de blir lei av deg, kanskje det hjelper? Hvis du merker at de kjenner igjen navnet ditt når du ringer, så oppgir du et lignende og sier de på sentralbordet må ha hørt feil hvis de reagerer.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Blir ganske sinna når man hører slik! Minner meg om barnehagen (militæret) der alt skal være så vanskelig... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 heia norge Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ring VG som det står her.. og hør med tv2 hjelper deg.. det vill nok hjelpe deg. få det ut i media, så blir dem så søte og små.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 vel...jeg har sendt all dokumentasjon til SI og de sier bare SORRY MCFLURRY POLITIET MÅ SELV SENDE OSS EN BEKREFTELSE FOR Å TREKKE TILBAKE KRAVET..INNTIL DA BLIR DU TRUKKET 2200KR FRA LØNNA DI HVER MND! snakket med politistasjonen i nærheten av meg igjen og forklarte at jeg ikke har tid til å drive med dette og slikt så sier dem VEL DA FÅR DU BARE BETALE DA! herregud! hva svarer du da?? du må jo da rive kjeft som faen og si til den som sier detta at du anmelder han pesonlig! spør navn og hvor han bor og gjerne hva de støgge barna hans heter! MÅ bruke kjeften som faen! politiet biter ikke! har selv brukt skikkelig kjeft på de og det er det ENESTE som hjelper! ikke bare si jajaja... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 herregud!hva svarer du da?? du må jo da rive kjeft som faen og si til den som sier detta at du anmelder han pesonlig! spør navn og hvor han bor og gjerne hva de støgge barna hans heter! MÅ bruke kjeften som faen! politiet biter ikke! har selv brukt skikkelig kjeft på de og det er det ENESTE som hjelper! ikke bare si jajaja... prøvde å kjefte ett par ganger..endte bare opp med at vedkommende på SI la på tlf...hmm...skal få svar på mandag.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 må kjefte hver gang mener jeg da! spør gjerne om de er evneveik og sånt! gjorde jeg og det hjalp! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Først og fremst kontakt forbrukarrådet, forklar allt korleis det har skjedd, ha alle papir i orden. Så seier dei ka du skal gjera, så går du personlig til politiet, seier at du har kontakta forbrukarrådet og gir beskjed om at du har prøvd å fått fiksa dette på ein vennleg måte, men no har du fått nok og går drastisk til verks... Også må du følga det forbrukarrådet seier, ikkje som politiet seier... For dei kan dra saka lengere ut i tid... Med ein gang du får ting i statistikk (registrert) så får dei fleste opp farten har eg erfaring med, har hatt litt trøbbel med forskjellig, og du må ringa rundt vera oppfinnsom, få luska ut info av personar som ikkje heilt har lov til å sei ting... Forbrukarrådet seier at dei ikkje kan ta saka viss du har politianmeldt det, så eg ville ikkje sagt at det var politianmeldt før... Gi politiet det meste du vil gi dei beskjed om svart på kvit... Da har du kopi sjølv av det og kan vise til det seinare.... Eg har hatt trøbbel med inkasso for 29,90 kr fra sverige, som økte til over 1000 kr... for noke som eg aldri hadde bestilt, fekk lovnad på lovnad om at saken var ute av verden... Verken firmaet eller inkassoselskapet kunne gjera noko meinte dei, heilt til eg visste til at dei var rapportert i dataregisteret, brønnøysundsreg og forbrukarrådet pga. saka. Og eg var litt kvass i tonen til dei (sakleg, men meget kvass). Då kunne selskapet og inkassobyrået sletta heile saka, for dei hadde null bevis mot meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 TV2 hjelper deg.... Gå til forbrukerrådet og spør om råd. True de det gjelder med tv2 hjelper deg. Møt opp på kontorene og bruk kjeft til du blir hås i halsen, sånn kan de ikke få lov til å behandle deg... Lykke til, og kom med opdateringer. Meget interessant sak du har her. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvordan er dette egentlig mulig? Har du mistet noe ID-kort eller.no tidligere som noen nå misbruker? Politi gir deg vel ikke bot før de vet hvem du er? "Ja, jeg heter NN" "ok, her er boten, du har 14 dager" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 glemt lommebok også kan du "tilfeldigvis" fødselsdato og personnr på noen andre voila boten er noen andres. ikke umulig og blir ofte gjort. jævla svin. men hold oss oppdatert. spennende detta. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 mistet førerkort og bankkort for tre år siden...hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg