Gå til innhold

Forfalskning av personalia!

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rekner med du ikke er NAF medlem? gratis Advokat bistand i slike saker..

Ville som sagt gått til poltikontoret i ditt distrikt å fått en kontakt der som kunne rydde opp i dette.. Tro om ikke dette høres ut som noe du kan kreve erstatning for også .. Om de ikke rydder opp i dette ASAP , så er det bare å anmedle de for tjeneste forsømmelse. Ikke godta at det flytter deg rundt i systemet. Det er de som skal orden opp i dette.

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet i tlf samtale med Sarpsborg, Stovner, Lillestrøm politi og SI.... og ingen av de drittfolka vil ta ansvaret...

Lillestrøm sendte meg til Sarpsborg som sendte meg videre til Stovner, som igjen sendte meg til Lillestrøm til PA...hmm.. Jeg ga han en frist til imorgen kl 14...etter det så skulle jeg ta rettslig steg og han og de andre som er innblandet ville bli stilt ansvarlige for tjeneste forsømmelse...og da fikk han en helt annen tone..og skulle på død og liv bli ferdig til imorgen...

faen ta folka i staten as...sittet og snakket i tlf med idiotene siden kl 12 idag..og klokka er nå 1522!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet i tlf samtale med Sarpsborg, Stovner, Lillestrøm politi og SI.... og ingen av de drittfolka vil ta ansvaret...

Lillestrøm sendte meg til Sarpsborg som sendte meg videre til Stovner, som igjen sendte meg til Lillestrøm til PA...hmm.. Jeg ga han en frist til imorgen kl 14...etter det så skulle jeg ta rettslig steg og han og de andre som er innblandet ville bli stilt ansvarlige for tjeneste forsømmelse...og da fikk han en helt annen tone..og skulle på død og liv bli ferdig til imorgen...

faen ta folka i staten as...sittet og snakket i tlf med idiotene siden kl 12 idag..og klokka er nå 1522!

Hva kan man si...? "Fight for your right" :boxers

OSm liten drittunge lærte jeg at politiet først og fremst var til for å hjelpe. Nå har jeg lært at de ikke sa hvem de hjalp... Virker i alle fall ikke som om de hjelper de som trenger det!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke et spor fra han som brukte personalian din da?

ingen som veit hvem han er?

nope..når forelegget ble skrevet så ble det jo også registrert ett registrerings nr på bil og biltype..jeg har selv ringt og spurt forrige eier og slikt..men han sier bare at bilen hans var til salgs å det tidspunktet og at det var mange som prøvekjørte bilen..rart..men igjen...bilen hans endret eier dagen etter boten...hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev også erstattning på utallige timer telefoner og km du har brukt på å ordne opp i politiets uduglighet. De kan faen meg det å RANE Ola Normann for penger så da skal de faen meg erstatte de utgiftene du har hatt på dems tjenesteforsømmelse! Er det rart folk har politiet i vrangstrupen sier jeg bare!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider