Jens Kristian Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Meldte du ifra tidlig om mista bankkort og sertifikat kan du jo spele på det... viss ikkje du gjorde det har du jo gjort ein feil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Meldte du ifra tidlig om mista bankkort og sertifikat kan du jo spele på det... viss ikkje du gjorde det har du jo gjort ein feil..... mistet lommebok tre år før denne hendelsen...og ja dette ble anmeldt..menmen..får se hvordan dette ender... hjelper dessverre ikke å kjefte da stemningen bare blir krass... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 mistet lommebok tre år før denne hendelsen...og ja dette ble anmeldt..menmen..får se hvordan dette ender... hjelper dessverre ikke å kjefte da stemningen bare blir krass... Skal eg gi deg telefon nr. til forbrukerrådet???? ring ditt imorgo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Skal eg gi deg telefon nr. til forbrukerrådet???? ring ditt imorgo!!! vel han fikk iallfall frist til imorgen kl 14 og jeg sa også at om dette ikke løste seg så skulle jeg ta saken videre og anmelde alle innblanda parter.. så...vi får bare krysse fingrene og se... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Heia purken, vært helga på hof jeg så... veldig gla i dem... kill`em all lykke til Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Heia purken, vært helga på hof jeg så...veldig gla i dem... kill`em all lykke til faen gjorde du der a mann? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så hva skjer nå? Nå som klokka er over 1400. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så hva skjer nå? Nå som klokka er over 1400. still waiting...han hadde iallefall fått tak i tjenestemannen som hadde utstedt boten..så ting skjer vel sånn sakte..skulle ringe dem imorgen ettermiddag så skulle dem ha orden i saken...sa dem da.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Haha utsettelse på utsettelse... kjenner til det der når det gjelder purken.. Jeg fikk 5000 i bot da jeg og en kompis snublet da vi var på byen.. Var visst fyrstyrrelse av almindelig ro og orden. han politimannen var helt nazi.. Jeg nektet og Dro ned og skjellte dem ut. I politirapporten stod det at vi hadde sloss og kastet hverandre i bakken og dem hadde prøvd å skille oss og ditt og datt.. Vi hadde reist oss opp når dem kom og nazien påstod jeg hadde holdt på å reve ned en lyktestolpe osv.. Vaktsjefen sa da han hadde hørt den "rette" versjonen fra 3 vitner at det sikkert var en "missforståelse". Jeg sa at dem fikk innrømme at dem hadde gjort en feil og det mente han ble vanskelig. Tre dager etter fikk jeg et brev der det stod PÅtaleunnlatelse.. Det vil si at dem mener jeg har gjort noe galt men ikke skal bli straffet for det. men det står i registrene dems. Orket ikke styre med det lenger. Politiet har alltid en stor fordel. Bror til en kompis av meg ble påkjørt av politiet i et fotgjengerfelt og politiet stakk av.. Han så hvem det var og fikk med seg en politi fra et annet distrikt og pekte ut hvilke av politimennene som hadde gjort det.. Dem nektet på at dem hadde kjørt på patrulje i det hele tatt, men i garasjen fant dem en bortgjemt politbil med varmt panser. Ble mye frem og tilbake og VG var innblandet. Til slutt gadd han ikke mer fordi han jobber på sjøen og har ikke tid. Nå har han fått en annmeldelse fra politiet pga falsk forklaring. Etter dette har jeg null respekt for politi og rettsvesen. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 høres job jævli merkelig ut, skulle jo hatt opplysningene fra vongkortet når de skriver ned bøter osv, pluss en titt på førerkort!? er ikke det det de pleier å gjøre!?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Finnlandshette og slagvåpen er fine oppfinnelser ;) Når det gjelder fysisk skade pga politi, og dem oppfører seg idiot.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 som sagt før i tråden, ikkje høyr på ka politiet seier no, kontakt forbrukarrådet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har desverre vært borti liknende. Saker som skal være ferdigbehandlede som dukker opp igjen etter lang tid. Helt vanvittig at det går ann. Når saken er ute av verden, ta en kredittskjekk på deg selv for å være sikker på at du ikke er listet opp for noe av dette. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Noe nytt eller? Er ikke bra for hverken humør eller blodtrykk å lese om slik feilbehandling. (Er noen poster forsvunnet i oppdateringen her også kanskje?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Noe nytt eller? Er ikke bra for hverken humør eller blodtrykk å lese om slik feilbehandling. (Er noen poster forsvunnet i oppdateringen her også kanskje?) har da mottatt brev fra dem om at saken er under oppfølging...så får se..skal ringe dem på onsdag...da har dem hatt nesten en uke på å løse dette... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg