Propellue Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Unnsyld meg, men nå har de brukt lenger tid en den tidsfristen du satt. Da skal du søren meg gå hen og anmelde folka. Alle som en.. Samma om den egentlige saken er ute av verden imorgen så må du seriøst ikke la dette her bare ligge. De kan ikke oppføre seg sånn. Men det er du må huske å skikkelig saklig, og si at dette har påført deg traumer og dårlig søvn. Du er virkelig lidende i denne saken.. Det er ikke måte på å du lider etter dette. Så gjør du som de andre her sier. Gå ut i media og si det samme. Det minste du skal kreve er en skriftlig, og ikke minst muntlig, unnskyldning. Krev at alle involverte parter møter opp, tar deg i hånda, ser deg i øynene og sier unnskyld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Unnsyld meg, men nå har de brukt lenger tid en den tidsfristen du satt. Da skal du søren meg gå hen og anmelde folka. Alle som en.. Samma om den egentlige saken er ute av verden imorgen så må du seriøst ikke la dette her bare ligge. De kan ikke oppføre seg sånn. Men det er du må huske å skikkelig saklig, og si at dette har påført deg traumer og dårlig søvn. Du er virkelig lidende i denne saken.. Det er ikke måte på å du lider etter dette.Så gjør du som de andre her sier. Gå ut i media og si det samme. Det minste du skal kreve er en skriftlig, og ikke minst muntlig, unnskyldning. Krev at alle involverte parter møter opp, tar deg i hånda, ser deg i øynene og sier unnskyld.. ja truet dem med å dra ut til media..og da endret dem synet på saken og sperret lønnstrekk og slikt..så skal ringe dem på onsdag og få fjernet all tvil og slikt... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 no har eg sagt nok gonger at du burde kontakte forbrukerrådet og ikkje høyre på ka politiet seier, syns ikkje det minste synd i deg akkurat no... ( kanskje for seint å kontakte dei no viss du har anmeldt det på nytt, som eg sa du ikkje skulle gjere)....... For i Norge er det enten anmeldelse eller forbrukarådet, enten eller..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Først og fremst kontakt forbrukarrådet, forklar allt korleis det har skjedd, ha alle papir i orden. Så seier dei ka du skal gjera, så går du personlig til politiet, seier at du har kontakta forbrukarrådet og gir beskjed om at du har prøvd å fått fiksa dette på ein vennleg måte, men no har du fått nok og går drastisk til verks... Også må du følga det forbrukarrådet seier, ikkje som politiet seier... For dei kan dra saka lengere ut i tid... Med ein gang du får ting i statistikk (registrert) så får dei fleste opp farten har eg erfaring med, har hatt litt trøbbel med forskjellig, og du må ringa rundt vera oppfinnsom, få luska ut info av personar som ikkje heilt har lov til å sei ting... Forbrukarrådet seier at dei ikkje kan ta saka viss du har politianmeldt det, så eg ville ikkje sagt at det var politianmeldt før... Gi politiet det meste du vil gi dei beskjed om svart på kvit... Da har du kopi sjølv av det og kan vise til det seinare.... Eg har hatt trøbbel med inkasso for 29,90 kr fra sverige, som økte til over 1000 kr... for noke som eg aldri hadde bestilt, fekk lovnad på lovnad om at saken var ute av verden... Verken firmaet eller inkassoselskapet kunne gjera noko meinte dei, heilt til eg visste til at dei var rapportert i dataregisteret, brønnøysundsreg og forbrukarrådet pga. saka. Og eg var litt kvass i tonen til dei (sakleg, men meget kvass). Då kunne selskapet og inkassobyrået sletta heile saka, for dei hadde null bevis mot meg.. dette innlegget skreiv eg ganske så tidlig til deg!!! Kor mykje har stemt fram til no??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ja truet dem med å dra ut til media..og da endret dem synet på saken og sperret lønnstrekk og slikt..så skal ringe dem på onsdag og få fjernet all tvil og slikt... må ikke bare true, de drøyer tiden lengst mulig de vis de ikke ser at du gidd å anstrenge deg! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hold oss oppdatertt om dette , dette er vel noe en del er plaget med vil jeg tro da Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 vil nok tro det er flere på dette tidspunktet som er plaget med det samme. har blitt stoppa en gang selv. feil kjørelys. da var dem helt ville og måtte ha id i tilegg til førerkort OG vognkort.... Faens kjipt! Ring VG i morgen tidlig og fortell saken. Blir saken stor nok pleier TV2 ta det med på nyhetene..... Knus dem!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 HVa skjær da, onsdag i dag gitt:) Spent nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 HVa skjær da, onsdag i dag gitt:) Spent nå... Ender vel opp med følgende: Ok, vi frikjenner deg for fartsovertredelsen, men du må nok betale boten likevel. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Faen, kjør sak. Finner du rette advokaten så fråtser han. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Noe fremgang i denne saken her? Kom over den nå nettopp, og ble rimelig interessert i hva som skjer videre! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 leste igjennom hele tråden her nå..blir sjikkeli sint når jeg hører om slike ting! stå på!!! Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 vel, politiet i norge er ikke akkurat noe å skryte av.... dette er et bra eksempel på det, men dra inn advokat.. ( noe du burde ha gjort fra første stund ) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hører jeg tv2 hjelper deg i bakgrunnen eller? :) Som jeg skulle sagt det selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vel..da er iallefall boten stoppet frem til 1juni.. snakket med lillestrøm idag og han idiot politimannen sa bare JEG HAKKE NO MED DETTA Å GJØRE RING SARPSBORG...også la han på:hvaskjera ringte deretter Sarpsborg og snakket med en kvinnelig jurist der, og hun var mer behjelpelig, men hun sa også at det ikke var de som hadde ansvar og at jeg måtte ringe tilbake til lillestrøm.. Men så ble jeg en smule sur og slikt så sa hun at hun skulle sjekke dette litt nærmere og skulle ringe meg tilbake.. etter 10min ringte hun faen meg å..imponerende..og sa følgende; GRUNNEN TIL AT INGEN TAR ANSVAR ER FORDI DET HAR BLITT SKREVET OPP FEIL POLITIDISTRIKT NR HOS SI, MEN DETTE ER NÅ RETTET OG DET ER LILLESTRØM SOM HAR SAKEN! sa tusen takk og ringte han idioten på lillestrøm igjen..og han sier JEG SA TIL DEG...så avbrøt jeg han og fortalte det som var kommet frem av fakta også sier EHM..JA..DER HAR VI FEILEN VETTU... så ber jeg han om å fikse dette og å slette kravet..så sier han at dette kan han ikke gjøre for nå må saken gjennom høring og blablabla...så spør jeg han om tvangsfullbyrdelsen, og at jeg ikke har råd til 2200kr i trekk fra lønn så siern VEL DET ER DITT PROBLEM! spør han da HVORFOR SKAL JEG LIDE FOR AT DERE GJØR EN FEIL?? svar? "VEL SÅNN GÅR DET FOR SÅNNE SOM DERE!":puke Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg