endorfun Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg hadde begynt å ta opp samtalene hvis jeg var deg :thumb Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vel..da er iallefall boten stoppet frem til 1juni.. snakket med lillestrøm idag og han idiot politimannen sa bare JEG HAKKE NO MED DETTA Å GJØRE RING SARPSBORG...også la han på:hvaskjera ringte deretter Sarpsborg og snakket med en kvinnelig jurist der, og hun var mer behjelpelig, men hun sa også at det ikke var de som hadde ansvar og at jeg måtte ringe tilbake til lillestrøm.. Men så ble jeg en smule sur og slikt så sa hun at hun skulle sjekke dette litt nærmere og skulle ringe meg tilbake.. etter 10min ringte hun faen meg å..imponerende..og sa følgende; GRUNNEN TIL AT INGEN TAR ANSVAR ER FORDI DET HAR BLITT SKREVET OPP FEIL POLITIDISTRIKT NR HOS SI, MEN DETTE ER NÅ RETTET OG DET ER LILLESTRØM SOM HAR SAKEN! sa tusen takk og ringte han idioten på lillestrøm igjen..og han sier JEG SA TIL DEG...så avbrøt jeg han og fortalte det som var kommet frem av fakta også sier EHM..JA..DER HAR VI FEILEN VETTU... så ber jeg han om å fikse dette og å slette kravet..så sier han at dette kan han ikke gjøre for nå må saken gjennom høring og blablabla...så spør jeg han om tvangsfullbyrdelsen, og at jeg ikke har råd til 2200kr i trekk fra lønn så siern VEL DET ER DITT PROBLEM! spør han da HVORFOR SKAL JEG LIDE FOR AT DERE GJØR EN FEIL?? svar? "VEL SÅNN GÅR DET FOR SÅNNE SOM DERE!":puke Haha, for en latterlig situasjon du har havna i. Du har vel navnet på fyren? isåfall er jo dette mer enn god nok grunn til å prate med overordna, sefo, tv2 hjelper deg, vg eller hvasomhelst egentlig.. min tålmodighet hadde definitivt vært slutt nå:) mvh oddi som ikke er en "sånn som dere" Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Glad ikke jeg er i dine sko akkurat nå :) Men stå på.. Å som alle andre sier her.......tv2 kænsje Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 utrolig. politiet må virkelig ha elendige rutiner.. sett opp et regnestykke på hvor mye dette har kostet deg.. hele sulamitten, telefonregninger, posting av dokumenter, reiseutgifter, tapt fortjeneste og ikke minst at saken har gått sterkt inn på psyken din.. om du gjør noen av "triksa" som er blitt nevnt her, så skal du nok få en løsning på dette. bruk båndopptager og ring til en av partene og "provoser" dem fram til å si det de alltid har sagt, nemlig at det er ditt problem og at de ikke tar ansvar. hvis du har dette samt alle dokumenter, samt anmeldelsen på at du mista lommebok for tre år siden, så kan evt. advokater og journalister komme til dekket bord! så kan de angre... gi dem inn! Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Å fy F... så frustrerende dette må være, koss går det an å være så vanskelige dukenukem Men høres ikke så dumme ut mange av de forslagene som kommer opp her da... Så hvorfor ikke hive det ut i media?? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 På tide du tenker fornuftig her og kobler inn advokat. Er alt jeg kan si. Hvis ikke, er jeg redd de rævkjører deg. Sett advokat på saken, så de skjønner alvoret! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Vi lever å ha god kontakt med seerne våre. Har du opplevd noe vi bør ta opp i programmet, eller har du kanskje andre tips til oss? Tips oss på hjelperdeg@tv2.no . Hvis du foretrekker å sende et brev, er adressen: TV 2 hjelper deg Postboks 2 Grünerløkka 0505 Oslo Fax: 22 38 98 01 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vel..nå driver dem og fikser saken iallefall...så får se hvordan dette arter seg.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Forpulte jævla køddpurk... Faen, blir så sint:( Har du tatt opp samtaler? Håper det, dette lukter tv2 hjelper deg... Hver så snill, gjør noe med det om ikke for deg selv, for alle oss andre... Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Du må no for hel**** sørge for å få dette ut i media.... Går no f*** ikkje and alt sjølv om dei er Politi og sitter på litt makt....So gir det dei ingen rett til å misbruke stillinga si... forbanna idiota...Har sjølv null Respekt for politiet....Har meir respekt for dei som står opp tidlig mandags morgen og henter søpla mi i minusgrader, regn, snøv osv.....Dei gjer ivertfall Jobben sin! Gå til media...kan ikkje la dei sleppe unda med kva som helst! Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei, du MÅ gjøre noe med dette!! SI er statens innkrevingssentral og de har noen SYKE regler (de omgår det vanlige regelverket, pga. de er statlig!). Mao. Om poltiet her bare haler ut, kan de tvangsbegjære din eiendom! Jeg ville kontaktet alt og alle, til og med kongen! edit: og kaptein sabeltann! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja, kontakt Kongen!! NÅ!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja, kontakt Kongen!! NÅ!! Hæ. Hørte jeg noen nevne meg?:roll: Noen som ropte??:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 "VEL SÅNN GÅR DET FOR SÅNNE SOM DERE!":puke det DER hadde vært dråpen for meg ass!! slutt å vær pingle nå, gå ut i media, vg, tv2, forbrukerrådet. alle som kan hjelpe deg! Grill de jævlene ordentlig, ikke la de bare drøye å drøye å drøye de.. de gjør det sikkert for at kravet mot deg, skal bli høyere, og så dømmer de deg etterhvert til å betale hver kr.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Innfør regler hvor stat og firma må betale 1000 kroner pr time samt en standardsats for utgifter til telefon og brevskriving og porto samt tapt arbeidstid for urettmessige krav. Skal si deg det hadde blitt slutt på slik faenskap. De kan sende gebyrer og renter og drit til oss men vi kan faen meg ikke straffe de når de gjør feil. Faen hvor mange ganger jeg har slåss mot alt fra internettselskaper til hushaier til lisenskontoret. Gi dem en økonomisk smekk slik at det lønner seg for oss å bli utsatt for det og at det svir no jævlig når de gnomene gjør feil. Skreiv brev til lisenskontoret da de våget å kreve meg for lisens for en parabol jeg ikke har kjøpt selv etter at jeg forklarte de at min samboer uansett betalte lisens. Skjelte de ut og kalte de inkompetente overbetalte statssubsidierte idioter. Var ett stykk sur kjerring som ringte meg opp etterpå og ba meg be om unnskyldning. "Hva behager?" svarte jeg bare og ba henne innrømme at de hadde gjort feil samt ba de innrømme at de var inkompetente i denne saken. Snakk om hovne bleier. Hva med å starte en side hvor man kunne føre opp standardutskrifter for gebyrer og krav om tapt fortjenste på dette viset og sendt regninger og purregebyr ut til de samme firmaene samt staten? Hadde jeg vært rik sku jeg søren meg betalt et eget inkassofirma for å lagd helvette for slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg