Gå til innhold

Ny bruker på Bilforumet!

Ranger emnet

MrHenrik

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg synes vedkommende moderator kan være voksen nok til å legge inn trådene til Henrik igjen om det mulig, har aldri sett han svare usaklig på noe her inne...

At man blir moderert bort for usakligheter man selv står for på andre forum kvalifiserer vel ikke å "hevne" seg fordi man selv moderator på dette forumet...

Det blir bare for dumt... :knob:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvilken moderator det er...

Altså, tok av en kveld da noen luringer fra bilforumet (innrømmer at jeg skrev 4-5 tulleinlegg også) registrerte seg på Gatebil forumet og postet usakelige innlegg der. "For morroskyld". Beklager spøken fra min side, litt barnslig ja...

For å gjøre stort innlegg kort; Skjønner ikke at en moderator på Norges største bilforum kan være så 14 i hodet... Og at han kan være så hinsides dum at han skriver "Bilforumet" i nicket sitt når han registrerer seg på Gatebilforumet kun for å forsøple *rofl* Hahaha...

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg føler meg urettferdig behandlet på et av irc-chatte kanalene han er OP på. Da vet du det, du moderator/ OP som har vært med på dette...

En slik "useriøs" (hvertfall barnslig) person bør verken ha moderatormakt eller OP (for de som vet hva det er)...

Håper moderatoren er voksen nok til å be MrHenrik offentlig om en unnskyldning hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tok av en kveld da noen luringer fra bilforumet (innrømmer at jeg skrev 4-5 tulleinlegg også) registrerte seg på Gatebil forumet og postet usakelige innlegg der.

Håper moderatoren er voksen nok til å be MrHenrik offentlig om en unnskyldning hvertfall.

Skjønte at noe slikt hadde foregått, ja. :) Kult av deg å forklare settinga.

Er på ingen måte ute etter å starte noen krig mellom forumene eller få vedkommende til å unnskylde seg. Hva han gjør med kontoen min nå er ikke så farlig. Jeg blir ikke den mest aktive brukeren av bf.net etter dette uansett.

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrHenrik.... hvorfor har du 0 innlegg her?

jeg håper jo det er en stor konspirasjon på gang her.. eller er det så enkelt att det tar litt tid før det blir oppdatert? :D

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at noe slikt hadde foregått, ja. :) Kult av deg å forklare settinga.

Er på ingen måte ute etter å starte noen krig mellom forumene eller få vedkommende til å unnskylde seg. Hva han gjør med kontoen min nå er ikke så farlig. Jeg blir ikke den mest aktive brukeren av bf.net etter dette uansett.

-

Henrik

Nettopp dette er jo en grunn til at mange velger å ikke bruke div forum rundtom.... litt synd egentlig...

Jeg er mye på det engelske skyline forumet, og der er det faktisk 0-toleranse på latterlige innlegg...

kommer du der og spør om det kommer mye flammer ut av potta på skylinen din så er det på hue og ræva ut.... burde vært sånn her også... hadde kanskje ikke vært mange brukere igjen haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grove trekk at en av moderatorene her inne misbruker stillingen sin og oppfører seg (mildt sagt) litt "cowboy".. Slik jeg oppfatter situasjonen.

-

Henrik

Vel, du skal ve glad for at BF ikkje er som MP :) Reine wille westen der.

MrHenrik.... hvorfor har du 0 innlegg her?

Kjem itte kvart, berre ein liten forsinkelse.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor har eg 120 innlegg når eg er nesten berre på OT? :)

Fordi den regelen kom først for noen måneder siden, så du fikk sikkert de fleste før det.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår