Polardego Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Har et sett hjul som er litt for store til einser, to dekk er meget bra og to må byttes. Hele og pene, ikke kantkjørte... Passer VW, Opel, BMW etc... Selges kr. 5000,- PM eller polardego@hotmail.com Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Bytte mot disse? :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109938 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Bytte mot disse? :)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109938 Ja, det er greit for meg... :) Har noe banebil-ting på gang... Send meg PM for detaljer... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Den er grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Felgene er fortsatt til salgs, blir ikke å bytte alikavel... Slicksene er av en størrelse som ikke vil passe min kommende banebil uansett... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ny pris kr. 4000,- Under dette kan de bare ligge... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er vel egentlig veldig int jeg. er ikke noe du trenger a.? jeg har alycat felger 7*13 med vinterdekk vist du er int.. eller et nytt snowboard.. hehehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er vel egentlig veldig int jeg. er ikke noe du trenger a.? jeg har alycat felger 7*13 med vinterdekk vist du er int.. eller et nytt snowboard.. hehehe.. Jeg? På Snowboard? :roll: Kan sikkert ta Allycatsene i innbytte, kommer litt an på åssn de ser ut. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 allycattene er 98% strøkne tror jeg. eneste er at dem burde lakkeres igjen.. dem er orange nå.. men litt lakk har detti av etter jeg har prøvd og kjøre med kjettinger med dem.. hehe.. og det sitter nesten nye vinterdekk på dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 allycattene er 98% strøkne tror jeg. eneste er at dem burde lakkeres igjen.. dem er orange nå.. men litt lakk har detti av etter jeg har prøvd og kjøre med kjettinger med dem.. hehe.. og det sitter nesten nye vinterdekk på dem.. Disse felgene er ikke aktuelle for meg å ta i innbytte desverre... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Må de selges fort eller kan du vente et par uker? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Første som kommer med penger får felgene... Enkelt og greit.. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Sendte et par mail, regner med at du ikke er interessert da jeg ikke har hørt noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Nei, jeg orker ikke en masse bytting... Det blir bare tull... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Greit det, var forsåvidt klar for å kjøpe dem cash, men da jeg ikke hørte noe kjøpte jeg noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg