Snowx Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Dette spillet må jeg ha.. har fått det nyeste ratt og pedal settet med girspak på siden!!!!! og seff dissa formel 1 girsakene(på rattet)......noen som veit hvor å laste ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Ratt og pedaler fungerer kjempebra..tror ikke det er lett å komme nærmere virkeligheten enn det her :D er på sesong 2 nå, men det er så lett..vinner med 35 sekunder og sånn..det er litt dumt..rundet det på very hard på PS2 oxo.. Grafikken er kjempebra, og jeg digger lyden hvis man kjører med kameravinkel fra panseret :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by eirikoo Jeg har en 'evalueringskopi' :D men jeg sliter med pedalsettet mitt.. (Momo Racer) Etter at jeg har kjørt noen løp slår det bare over til revers.. Altså gassen reverseres. Er det en form for kopibeskyttelse? Så ut til at spillet har 'fade' beskyttelsen, altså skal spillet legge inn bugs etterhvert hvis det er en kopi. Samme skjedde med Toca Race Driver, der fløy bilene avgårde etter noen løp når man kolliderte. Kjøper CMR3 glatt jeg, hvis noen kan si om dette er en bug eller kopibeskyttelse. Evt hvis noen kan skaffe meg en bedre kopi.. ;) Det er dette problemet jeg også har, men det er fra start ikke etter å ha kjørt noen løp. Jeg har Momo Racing (sikkert d samme som du ??) Hadde også samme problemet på demoen, så noen kopi beskyttelse er det nok ikke... Noen som har en løsning på problemet ?????? Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Code-Man Det er dette problemet jeg også har, men det er fra start ikke etter å ha kjørt noen løp. Jeg har Momo Racing (sikkert d samme som du ??) Hadde også samme problemet på demoen, så noen kopi beskyttelse er det nok ikke... Noen som har en løsning på problemet ?????? snakket med en kollega, og han fikk løst det ved å sette opp reverserte pedaler i spillet. Mener jeg har prøvd det selv, men tror ikke det virker. Har ikke spilt så mye i det siste da, det er jo sommer. (Hvertfall på kalenderen) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by eirikoo Jeg har en 'evalueringskopi' :D men jeg sliter med pedalsettet mitt.. (Momo Racer) Etter at jeg har kjørt noen løp slår det bare over til revers.. Altså gassen reverseres. Er det en form for kopibeskyttelse? Så ut til at spillet har 'fade' beskyttelsen, altså skal spillet legge inn bugs etterhvert hvis det er en kopi. Samme skjedde med Toca Race Driver, der fløy bilene avgårde etter noen løp når man kolliderte. Kjøper CMR3 glatt jeg, hvis noen kan si om dette er en bug eller kopibeskyttelse. Evt hvis noen kan skaffe meg en bedre kopi.. ;) Jeg fant feilen :D Det du må gjøre er å gå inn på kontrollpanel -> spillekontrollere -> Egenskaper -> innstillinger -> og krysse av på "pedaler rapportert som kombinert akse" Da ble alt så myyye bedre :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Code-Man Jeg fant feilen :D Det du må gjøre er å gå inn på kontrollpanel -> spillekontrollere -> Egenskaper -> innstillinger -> og krysse av på "pedaler rapportert som kombinert akse" Da ble alt så myyye bedre :D Nja.. Har prøvd det og tror jeg. Men husk at mitt har funket helt bra, så plutselig fra det ene løpet til det andre reverseres det.. :mad: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Bare vær glad dere har spillet, jeg får F")=(¤=)%/#)/!"!/ ikke lasta det ned, og jeg har jo dissa MOMO FORCE pedalene til 2000spenn... "?)#¤`#)%`#!")"`?#) :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Jeg synes Colin3 ble litt for vanskelig når man kommer til sesong 2. Det hjalp mye å få større bremser men det ender som regel opp med at jeg blir forbanna og lar det gå utover ratt og pedaler :). ( Ja, jeg suger til å kjøre...) Nå driver jeg bare og kjører "Pikes Peak" banene (SS3 USA) med gruppe B bilene for gøy. Det er mange cheats på nettet for PS2 versjonen hvor man får låst opp baner og biler. Ford RS200 og Lancia (S1 ?) er virkelig detaljert laget. På Lancia'n ser man så og si motoren og turboen riste under plexiglasset på bakluka . Love it.. Colin owns WRC anytime.. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 syns de burde ha hatt med litt flere gruppe b biler som bonusbiler (f.eks. 205t16evo, delta s4, sportquattro, renault 5 t16), og ikke bare 037 (lancia), rs200 og metro 6r4, og heller droppet "sivilbilene" (focus rs, xara, den svarte imprezaen, og den gule EVOen).... lancia delta HF integrale evo2 WRC hadde også vært å foretrekke, men man kan jo ikke alltid få viljen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by eirikoo Nja.. Har prøvd det og tror jeg. Men husk at mitt har funket helt bra, så plutselig fra det ene løpet til det andre reverseres det.. :mad: Nå ser det jaggu ut til at det funker hjemme hos meg ja. Fett spill! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Da har endelig jeg også fått fatt i moroa. Enig i at sesong 2 ble straks vanskeligere, det må konsentreres mere, men vinner alt enda :) Sesong 3 kan bli krevende... Noen som har noen best lap times som jeg kan bryne meg på? :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 jeg var halvveis i sesong 3 da spillet tilta..lyden ble føkka opp og alt sånn..reinstallerte det jeg :( har ikke spilt på en stund nå.. en idè: hva hvis vi lager en tråd hvor folk kan poste sine tider på cmr3.. - man må ha screenshot fra tiden - man skriver opp bil,land og etappe. Det kunne jo blitt bra... :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 noen som kan legge ut en link til denne COLIN.MCRAE.RALLY.3-DEViANCE fila? Har problemer med å finne slike filer... hvor er det alle dere andre finner disse? finne det noen søkemotor eller no? Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Danna Hva hvis vi lager en tråd hvor folk kan poste sine tider på cmr3.. - man må ha screenshot fra tiden - man skriver opp bil,land og etappe. Det kunne jo blitt bra... :D Jag har börjad!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14581 Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 hva må jeg gjøre for og få rs200??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg