pepa Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 ja hva synes dere om pc spillet, synes det verker ganske så bra.. har ikke fått spillt så lenge på det. iallefall mye bedre en 2.... anbefaler det..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Javisst, det er supert... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Huh? Har det endelig kommet til PC nå? ...følger ikke godt nok med :rolleyes: Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg har kun lastet ned demoen (Fra itavisen) enda, å jeg skal ha hele greia så fort jeg finner det ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg kjøper det nokk imorgen. Har prøvd demoen og det er helt toppers :) . Har hørt at det ikke er multiplayer i det. Stemmer det ?:confused: Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Om noen kjøper orginalen, si i fra om det er multipl. muligheter på det, og hvordan ratt å pedaler fungerer på det... Har problemer med Gassen og bremsen på demoen.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 eneste mulighet for multiplayer er split-screen modus... ingen nettverksstøtte foreløpig :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Code-Man Om noen kjøper orginalen, si i fra om det er multipl. muligheter på det, og hvordan ratt å pedaler fungerer på det... Har problemer med Gassen og bremsen på demoen.. Du må fin-justere gass og svinginga for å få det til å funke ;) Da funker det like bra som du skulle kjørt en bil :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 har det... sliter mye... MASSE bugs! Å ja det er lasta ned men det er ISO så der ligger ikke probleme... har lest rundt på diverse forum å det er tydlivis ikke bare jeg som sliter. Man får starta spille loada inn banen man skal kjøre så pang sitter du ute på desktopen :) Probleme ligger vist noen plasser med dårlig støtte for geforce4 mx kort, dritt kort men hallo dette burde vært fikset før de ga det ut. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Noen her som har begynnt på 2. sessong ? Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 har spilt gjennom alle tre sesongene... fikk "B" som rating. har startet på nytt for å få resten av bonusbilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 noen warez-horer må da ha en server og legge den på. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by drPhibes har spilt gjennom alle tre sesongene... fikk "B" som rating. har startet på nytt for å få resten av bonusbilene. Okey. Synes 2. sessong er innmari vanskelig ifforhold til 1. sessong. Det er ekstremt mye vanskligre å vinne Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Jeg har en 'evalueringskopi' :D men jeg sliter med pedalsettet mitt.. (Momo Racer) Etter at jeg har kjørt noen løp slår det bare over til revers.. Altså gassen reverseres. Er det en form for kopibeskyttelse? Så ut til at spillet har 'fade' beskyttelsen, altså skal spillet legge inn bugs etterhvert hvis det er en kopi. Samme skjedde med Toca Race Driver, der fløy bilene avgårde etter noen løp når man kolliderte. Kjøper CMR3 glatt jeg, hvis noen kan si om dette er en bug eller kopibeskyttelse. Evt hvis noen kan skaffe meg en bedre kopi.. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Har denne: COLIN.MCRAE.RALLY.3-DEViANCE - uten kopibeskyttelse av noe slag :) det fungerer utmerket; har ikke merket noe til bugsene folk snakker så mye om... en del tøffe bonusbiler er det også, spesielt Rover Metro 6r4 :D forbedra tida på usa stage 3 (pikes peak!! ) med over 50 sekunder fra når jeg kjørte imprezaen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg